r3v3rz3 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 ik wou eens met een maat van mij uit proberen op de server of hij er ook op kan. maar hij kan er niet op. weet iemand het probleem het probleem is (didn't respon't connection, retrying) of zoiets was het. moet ik iets uit de server.cfg veranderen of moet ik iets met mijn ip doen, kan iemand mij help r3v3rz3 Reageren
Donwell Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Ik zie alweer een vraag over SA-MP, als ik me niet vergis. Maar goed, ik weet wel een oplossing voor jou probleem.. Het is de bedoeling dat je een poort van je router open moet zetten, standaard is de poort die open moet '7777'. Je moet allereerst naar je router zelf gaan. Het adres hiervoor is http://192.168.1.1. Eenmaal daar krijg je een login scherm. Als je weet wat het wachtwoord en login naam is, log je in. Als je het model weet van je router en je denkt dat het wachtwoord niet is veranderd, kijk je hier. Zoek je router op met het model en voer het in. Eenmaal daar, is het lastig om te bepalen welke stappen je moet volgen. Hiervoor moet je op deze pagina. Daar moet je de router selecteren en vervolgens het spel. Aangezien SA-MP er niet tussen staat, kun je het beste Multi Theft Auto nemen aangezien dit ook SA Multiplayer is. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.