Rullez Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik heb al jaren terug is een keer een pixel tuning gemaakt. En ik wil nu weer de draad opakken. Dus hier is mijn design. Ik heb gekozen voor een Golf 2, want die valt makkelijk te tunnen. Ik heb dit er aan gedaan. Verlaagd. Andere body kit. Nieuwe velgen. Andere achterlichten. Nieuwe uitlaat. Een booskijker. En alles strak gemaakt.. BTW als veel mensen geintereseerd zijn in Pixel Tuning. Meld het dan even, want dan komen er waarschijnlijk ook wat meer nederlandse tutorials hier over. Reageren
Traser Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Ik ben geintereseerd, Want op www.citycrimes.nl staan heel veel van zulke auto`s En die pwnen , dus please maak tutorials Reageren
Rullez Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Ik ben geintereseerd,Want op www.citycrimes.nl staan heel veel van zulke auto`s En die pwnen , dus please maak tutorials Leuk dat er iemand geinterseerd is. Mijn eerst tut is al een paar uur online. En als je wil. Plaats daar dan ook je eigen outcome. Ik wil proberen elke week een tut proberen te posten. En dan telkens met dezelfde auto een stukje verder gaan. Tot aan je echt een complete auto heb. BTW me tut kan je hier vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.