Naudin Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Hallo mensen, Ik ben op zoek naar een eenvoudige maar goede, gratis virusscanner. Eentje waar jullie goeie ervaringen mee hebben. Alvast bedankt, Naudin Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 ===>Check it out!<=== Daar zit vast wel wat voor je bij.. Reageren
Naudin Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) oke hartstikke bedankt Bewerkt: 7 januari 2008 door Naudin Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Nog even een reactie in dit topic. Als ik twee virusscanners mag aanraden. AVG is een goede vind ik, die draait op mijn vaders PC en alles doet het nog perfect. Op onze PC zit Avast! update alles automatisch, gebruiksvriendelijk en nog meer pluspunten! Ik zou één van deze twee kiezen. Reageren
.Exorcist Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Nog even een reactie in dit topic. Als ik twee virusscanners mag aanraden. AVG is een goede vind ik, die draait op mijn vaders PC en alles doet het nog perfect. Op onze PC zit Avast! update alles automatisch, gebruiksvriendelijk en nog meer pluspunten! Ik zou één van deze twee kiezen. Ik gebruik zelf ook AVG en vindt het zelf ook zeer goed werken dus deze kan ik je echt aanraden. Reageren
moechy Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 hij vind veel virussen die norton gewoon niet vindt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.