Jump to content

MuziekUMD - Green Day Bullet In A Bible [Vraag]

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben de laatste tijd een erge fan van GD, dus was even aan het zoeken op Free Record Shop voor Bullet In A Bible, een cd van GD. Daar zag ik dus een muziekUMD van Bullet In A Bible staan.. Mijn vraag is dus: Zie je ook beeld op die UMD, video dus. Of is het puur de muziek, MP3 dus?

Alvast bedankt, The GamerII

Geplaatst:
Ik ben de laatste tijd een erge fan van GD, dus was even aan het zoeken op Free Record Shop voor Bullet In A Bible, een cd van GD. Daar zag ik dus een muziekUMD van Bullet In A Bible staan.. Mijn vraag is dus: Zie je ook beeld op die UMD, video dus. Of is het puur de muziek, MP3 dus?

Alvast bedankt, The GamerII

Bullet In A Bible is in principe een DVD met beeld, en een UMD veranderd er weinig aan. Ik heb het even voor je opgezocht, en ik denk dat het hiermee wordt bevestigd :sigaar:

Green Day - Bullet In A Bible UMD Video

Geplaatst:

Alle UMD's geven een kwaliteit gelijkwaardig aan DVD. Ik neem dus aan dat ook deze daar niet veel voor onder zal doen en gewoon vergelijkbaar is met de DVD versie.

Geplaatst:

Dan is het dus veel goedkoper als ik de CD van Bullet In A Bible koop, want daar zit automatisch de DVD bij.. Voor 28,-..

Geplaatst:

Dat is de afweging die je moet maken, de cd en de DVD óf een UMD en dus overal en nergens kunnen beschikken over de muziek. Ik denk dat we je daar niet mee kunnen helpen omdat dat toch echt een persoonlijke keuze is die je zelf moet maken.

Wel kan ik zeggen waar ik zou voor gaan en dat is dan toch de CD plus gratis DVD, je kan hem dan niet overal mee meenemen, maar je kan hem op een groot scherm bekijken, geluid is beter en het is in verhouding goedkoper zover ik begrijp.

Succes met je keuze.

Geplaatst:

Dankjewel, ik heb zojuist de CD + DVD bij Bol.com bestelt :D Ik kan natuurlijk ook die DVD nog omzetten in MP4 formaat..

Bedankt allemaal voor de reacties!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...