Don Kapsones Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 ik heb in de 1e trailer een voertuig gezien die nog niet op wikigta staat. dus ik heb een plaatje gemaakt en online gezet. hopelijk doen jullie er iets mee. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 goed gezien, ik denk dat dat is om over de brug te reizen Reageren
philip14 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Dat is een kabelbaan, en dat is volgens mij al lang bekend Reageren
Fuffie Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Dat is een kabelbaan, en dat is volgens mij al lang bekend Dat kan hij toch niet weten bij zijn eerste post maar ik vind het goed gevonden . PS: Hoort dit niet in een ander fora ? Bewerkt: 7 januari 2008 door fuffie Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Het staat inderdaad vermeldt op deze pagina van WikiGTA, in het zinnetje De snelle afwisseling van beelden stopt en de trailer toont de dubbeldeks Algonquin Bridge (De Manhattan Bridge). Rechts van de brug is een kabelbaan te zien, die in werkelijkheid langs de Queensboro Bridge loopt.. Maar, goed gevonden, Don Kapsones! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Het zal cool zijn dat rijden met de kabelbaan Zal de kabelbaan kapotgaan dan zal nog dubbel cool :D Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Het zal cool zijn dat rijden met de kabelbaan Zal de kabelbaan kapotgaan dan zal nog dubbel cool :D ja door er c4 op te planten of het onder stroom te zette Reageren
studio dewolf Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Haha Als de mensen zitten in de kabelbaan dan kun ik hen ontploffen Als ja dan zal cool zijn Reageren
Jopper47 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Haha Als de mensen zitten in de kabelbaan dan kun ik hen ontploffen Als ja dan zal cool zijn Zo geweldadig was GTA San Andreas nog geen eens! Ik kan niet wachten tot hij uit komt. En die kabelaan is inderdaad goed gevonden! (Ook al was het al bekend) Van Johannes47 Reageren
mastala Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 dit kabelbaankarretje staat zelfs op de boxcover, met 2 gasten erin.. je kan dus denk ik wel gebruik er van maken(niet zo als bij die trams in SA). Reageren
ijscoman Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Was me niet opgevallen, leuk Reageren
TalkingPear Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 lijkt me wel cool ik ben net niew... Reageren
Jay; Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 lijkt me wel cool ik ben net niew... Welkom op het forum! Zelf vind ik het een leuke toevoeging aangezien je deze in de vorige GTA's niet had. Lijkt me vooral leuk om in te sniperen en weet bijna zeker dat deze voorkomt in een missie. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Het zal kunnen zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.