martienstar Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 ja het is me gelukt ik ben in de gray hell gekome en natuurlijk is het oneerlik julie niet te zege hoe ik het deet op het 2e eiland biji de vila van lance spring daar in zee met hogen golven als je lang de kant (STIJL!!!!!!!) zwemt bij een hoge golf moet je uit het water KLIMEN niet ZWEMEN dan maak je een rare buiging naar vooren en klim je door de gront heen de gayt hel in ik heb al wat rond gezwomen en ik wil PROBEREN er een heli hen te krijge (onmogenlijk ) doe wel die beach misie voor oneindigzwemen anders ga je dood wil iemand ook proberen iends te ondeken ty m.v.g. martien star the king of gray hell gate Reageren
WALLAH Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 ja het is me gelukt ik ben in de gray hell gekome en natuurlijk is het oneerlik julie niet te zege hoe ik het deet op het 2e eiland biji de vila van lance spring daar in zee met hogen golven als je lang de kant (STIJL!!!!!!!) zwemt bij een hoge golf moet je uit het water KLIMEN niet ZWEMEN dan maak je een rare buiging naar vooren en klim je door de gront heen de gayt hel in ik heb al wat rond gezwomen en ik wil PROBEREN er een heli hen te krijge (onmogenlijk ) doe wel die beach misie voor oneindigzwemen anders ga je dood wil iemand ook proberen iends te ondeken ty m.v.g. martien star the king of gray hell gate je kant tog alleen naar de blue hell ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 je kant tog alleen naar de blue hell ? Ja, dat is zo. maar omdat in GTA III blauw de dominerende kleur was werd het 'Blue Hell' genoemd. In VCS en LCS is het meer grijs, waardoor het soms ook Gray hell word genoemd. Echter is de Blue Hell eerder een 'Gray Hell' omdat het dominerende kleur hier grijs is in plaats van het felle blauw in GTA III Reageren
js007 Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 ja het is me gelukt ik ben in de gray hell gekome en natuurlijk is het oneerlik julie niet te zege hoe ik het deet op het 2e eiland biji de vila van lance spring daar in zee met hogen golven als je lang de kant (STIJL!!!!!!!) zwemt bij een hoge golf moet je uit het water KLIMEN niet ZWEMEN dan maak je een rare buiging naar vooren en klim je door de gront heen de gayt hel in ik heb al wat rond gezwomen en ik wil PROBEREN er een heli hen te krijge (onmogenlijk ) doe wel die beach misie voor oneindigzwemen anders ga je dood wil iemand ook proberen iends te ondeken ty m.v.g. martien star the king of gray hell gate Als je in een littel willie ( klein helicoptertje) stapt moet je eens naar de vuurtoren gaan. Daar moet je proberen in een deur ( boven aan de vuurtoren te vinden )te komen en dan kom je in de gray hell. Je kan er wel alleen maar zwemmen . Reageren
Pietje II Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Lees =>dit topic<= eens door. Hierin is veel te vinden over de 'alternatieve' werelden in GTA Vice City Stories! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.