Mr. Sugo Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Beste GTAgames.nl - GTAforum.nl leden, Ik heb nu een nieuwe pc en wil ik graag weten welke videokaart beter is voor World of Warcraft? Videokaart oude PC: ATI Radeon 7200 Videokaart nieuwe PC: MAXI Gamer Xentor 32 En dan nog iets; Mijn oude PC was een Pentium 4 1300MHz Nieuwe PC is een Celeron 2.0 GHz Maakt het uit voor de videokaart dat ik nu i.p.v een Pentium een Celeron heb? Alvast bedankt , Mr. Sugo. Bewerkt: 7 januari 2008 door Mr. Sugo Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Die videokaart komt uit 1999 . (MAXI Gamer Xentor 32) Ik denk niet dat je die nog ergens kan kopen . En het maakt niks uit of je een celeron of een pentium hebt. Een Ati Radeon is ook een kaart uit het oer tijdperk. Pak een 1950 of 1650. Want ik neem aan dat je een AGP aansluiting hebt. Eigenlijk kun je dat niet echt een nieuwe pc noemen . Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Eigenlijk kun je dat niet echt een nieuwe pc noemen . Het is niet echt een super D-luxe allernieuwste high tech pc maar wel stukke beter als m'n oude Die videokaart komt uit 1999 . (MAXI Gamer Xentor 32) Ik denk niet dat je die nog ergens kan kopen .En het maakt niks uit of je een celeron of een pentium hebt. Een Ati Radeon is ook een kaart uit het oer tijdperk. Pak een 1950 of 1650. Want ik neem aan dat je een AGP aansluiting hebt. Oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.