Jump to content

Hoe groot wordt GTA IV


Davina020

Recommended Posts

Ik lees hier en daar 6x zo groot of 10x zo groot als San Andreas maar weten jullie of hij ook daadwerkelijk groter wordt dan SA? Als je kijkt naar GTA 3 dan is Liberty city niet groter. Ik hoop wel dat hij groter zal zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees hier en daar 6x zo groot of 10x zo groot als San Andreas maar weten jullie of hij ook daadwerkelijk groter wordt dan SA? Als je kijkt naar GTA 3 dan is Liberty city niet groter. Ik hoop wel dat hij groter zal zijn

Het zal ietsje kleiner zijn dan San Andreas. Maar GTA4 zal geen uitgestreke woestijnen en moerassen etc. bevatten. Dus heel erg veel gebouwen en veel details. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees hier en daar 6x zo groot of 10x zo groot als San Andreas maar weten jullie of hij ook daadwerkelijk groter wordt dan SA? Als je kijkt naar GTA 3 dan is Liberty city niet groter. Ik hoop wel dat hij groter zal zijn

Het is niet dezelfde Liberty City als in GTA 3. Het is een hele nieuwe stad, die veel meer op New York lijkt. De map is iets kleiner als SA, maar daarvoor krijg je de hoogte terug. Je kan op de daken van gebouwen, en veel gebouwen hebben een volledig interieur. En je hebt geen doelloze ruimtes meer zoals in SA als woestijn en platteland.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees hier en daar 6x zo groot of 10x zo groot als San Andreas maar weten jullie of hij ook daadwerkelijk groter wordt dan SA? Als je kijkt naar GTA 3 dan is Liberty city niet groter. Ik hoop wel dat hij groter zal zijn

haha 10 maal zo groot dat zou onmogelijk zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

nog groter als SA?? met alleen 1 stad, nee echt niet,

en het is wel jammer dat er geen open plekken zijn, het was prachtig om gewoon door de bossen te crossen met politie achter je aan, dat is wel iets wat ik zal missen in gta4,en daarom blijft SA mooi in de kast staan

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben over 7 dagen jarig en vraag op mijn verjaardag SA, ik heb nu vice city. ik denk dat er in IV veel gebouwen staan heel veel, maar geen open plekken, alleen de open plekken die er zijn is veel water.

offtopic:

dan krijg je SA?? en je speeld nu nog vice city?? :schater:

waar heb jij gezeten man :bonk:

Ik denk dat de meeste hier alleen maar aan IV kunne denke hoor.......af en toe SA nog is spele, okee!! maar dat je em nog moet hale ^_^

naja....dan heb je denk nog maar iets van 3 á 4 maande om SA helemaal kapot te spele....en snel een ps3 of 360 te hale 8) dan ken je wel weer ff mee met IV ^_^

ontopic:

ja in SA werd ik ook wel een beetje gek van al dat nutteloze landschap waar je toch maar overheen vliegt of doorheen rijd......af en toe een beetje klooie maar dan wil je toch wel weer de stad in.....daar valt toch het meeste te beleven....

Als IV dan ff iets kleiner is als SA....maakt me eigenlijk niet uit...je heb uiteindelijk veel meer gameplezier in die inmens grote stad..... :klap:

Je zal denk ook wel weer een hoop water hebben waar je je een beetje kan uitleven ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben over 7 dagen jarig en vraag op mijn verjaardag SA, ik heb nu vice city. ik denk dat er in IV veel gebouwen staan heel veel, maar geen open plekken, alleen de open plekken die er zijn is veel water.

offtopic:

dan krijg je SA?? en je speeld nu nog vice city?? :schater:

waar heb jij gezeten man :bonk:

Ik denk dat de meeste hier alleen maar aan IV kunne denke hoor.......af en toe SA nog is spele, okee!! maar dat je em nog moet hale ^_^

naja....dan heb je denk nog maar iets van 3 á 4 maande om SA helemaal kapot te spele....en snel een ps3 of 360 te hale 8) dan ken je wel weer ff mee met IV ^_^

Als ik het zo al hoor zal hij pas GTA IV spelen over 2 á 3 jaar :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe groot wordt GTA IV? Het word in iedergeval al veel kleiner dan Sa.

Dat is maar beter ook, Sa vond ik veel te groot voor een Gta game.

Met veel gebouwen in het spel zal de stad al vrij groot tonen! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

haha 10 maal zo groot dat zou onmogelijk zijn :puh:

Dan moet jij eens just cause spelen. Bij dat spel is het landschap ongeveer 40 bij 40 kilometer!!

Maar een groter landschap maakt het spel zeker niet beter. Ik vind just cause juist kaal spel met bijna alleen meer bergen en wegen waar niks te belevn valt.

Ik heb liever 1 relatief kleine stad waar veel te doen valt, dan 1 enorm landschap waar je niks op kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet zeker dat de stad heel groot gaat lijken.

Volgens mij had Rockstar Games gezegd dat Liberty City 3/4 van het oppervlak beslaat van San Andreas en dat er zoveel interieurs zijn, dat het totale oppervlak van Liberty City(binnen en buiten) bijna of even groot zal zijn als San Andreas.

Ik zelf denk doordat er zoveel gebouwen en wegen zijn dat Gta IV groter zal lijken dan 3/4 deel van San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...