Big Playahh Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Ik lees hier en daar 6x zo groot of 10x zo groot als San Andreas maar weten jullie of hij ook daadwerkelijk groter wordt dan SA? Als je kijkt naar GTA 3 dan is Liberty city niet groter. Ik hoop wel dat hij groter zal zijn beetje kleiner maar je zult het niet merken Reageren
Swiggers Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Ik lees hier en daar 6x zo groot of 10x zo groot als San Andreas maar weten jullie of hij ook daadwerkelijk groter wordt dan SA? Als je kijkt naar GTA 3 dan is Liberty city niet groter. Ik hoop wel dat hij groter zal zijn haha 10 maal zo groot dat zou onmogelijk zijn whaha inderdaad, een ingebouwde GPS zou dan erg handig zijn Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 is dat zo??? Ja.. ben ff de naam kwijt hoe het in gta zal heten. Reageren
pilot Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 is dat zo??? Ja.. ben ff de naam kwijt hoe het in gta zal heten. Ik was de naam ook al kwijt, maar ik heb net op Wikigta gekeken en daar staat Middlepark. Reageren
thug Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Ik lees hier en daar 6x zo groot of 10x zo groot als San Andreas maar weten jullie of hij ook daadwerkelijk groter wordt dan SA? Als je kijkt naar GTA 3 dan is Liberty city niet groter. Ik hoop wel dat hij groter zal zijn beetje kleiner maar je zult het niet merken inderdaad gtaIV zal kleiner zijn dan gta san andreas maar je zal het niet merken door hoge gebouwen en middlepark(central park)het gaat héél groot zijn hoor maar kleiner dan gta san andreas maar je gaat het gewoon niet merken. Reageren
danielb Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Ik lees hier en daar 6x zo groot of 10x zo groot als San Andreas maar weten jullie of hij ook daadwerkelijk groter wordt dan SA? Als je kijkt naar GTA 3 dan is Liberty city niet groter. Ik hoop wel dat hij groter zal zijn beetje kleiner maar je zult het niet merken inderdaad gtaIV zal kleiner zijn dan gta san andreas maar je zal het niet merken door hoge gebouwen en middlepark(central park)het gaat héél groot zijn hoor maar kleiner dan gta san andreas maar je gaat het gewoon niet merken. is ook niet zo gek dat je het niet merkt. volgens mij krijg je wel de indruk dat het groter aangezien het 1 stad is en bij SA was 80% van het land woestijn of bergen. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Als gta IV iets kleiner is als sa hoop ik dat er niet van dat stomme plekken waar alleen maar gras staat of stenen liggen , maar meer stad en zo... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.