Jump to content

Hoe groot wordt GTA IV


Davina020

Recommended Posts

Ik lees hier en daar 6x zo groot of 10x zo groot als San Andreas maar weten jullie of hij ook daadwerkelijk groter wordt dan SA? Als je kijkt naar GTA 3 dan is Liberty city niet groter. Ik hoop wel dat hij groter zal zijn

beetje kleiner maar je zult het niet merken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees hier en daar 6x zo groot of 10x zo groot als San Andreas maar weten jullie of hij ook daadwerkelijk groter wordt dan SA? Als je kijkt naar GTA 3 dan is Liberty city niet groter. Ik hoop wel dat hij groter zal zijn

haha 10 maal zo groot dat zou onmogelijk zijn :puh:

whaha inderdaad, een ingebouwde GPS zou dan erg handig zijn ^_^:Y
Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees hier en daar 6x zo groot of 10x zo groot als San Andreas maar weten jullie of hij ook daadwerkelijk groter wordt dan SA? Als je kijkt naar GTA 3 dan is Liberty city niet groter. Ik hoop wel dat hij groter zal zijn

beetje kleiner maar je zult het niet merken

inderdaad gtaIV zal kleiner zijn dan gta san andreas maar je zal het niet merken door hoge gebouwen

en middlepark(central park)het gaat héél groot zijn hoor maar kleiner dan gta san andreas maar je gaat het gewoon niet merken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees hier en daar 6x zo groot of 10x zo groot als San Andreas maar weten jullie of hij ook daadwerkelijk groter wordt dan SA? Als je kijkt naar GTA 3 dan is Liberty city niet groter. Ik hoop wel dat hij groter zal zijn

beetje kleiner maar je zult het niet merken

inderdaad gtaIV zal kleiner zijn dan gta san andreas maar je zal het niet merken door hoge gebouwen

en middlepark(central park)het gaat héél groot zijn hoor maar kleiner dan gta san andreas maar je gaat het gewoon niet merken.

is ook niet zo gek dat je het niet merkt. volgens mij krijg je wel de indruk dat het groter aangezien het 1 stad is en bij SA was 80% van het land woestijn of bergen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...