CEmil Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Ik had laatst GTA SA gekocht, voor me PC.. Ik dacht leuk spelen, enz. Maar nu kan ik helemaal niet spelen, Als ik gewoon wil spelen krijg ik alles weetje.. en op gegeven moment krijg je tog dat beeld: NVDIE ofzo, weet niet meer.. (reclame voor Rockstar) dan blijft ie hangen, muziek gaat gewoon door, en de filmpjes ook, alleen als ik op iets druk, muis/toetsenbord, dan tript me PC, en kan ik helemaal niets doen dan PC UITZETTE, want dan krijg ik steeds zwarte scherm, en weet niet etc. Kan iemand me helpe? Bewerkt: 8 januari 2008 door CEmil Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Ik had laatst GTA SA gekocht, voor me PC..Ik dacht leuk spelen, enz. Maar nu kan ik helemaal niet spelen, Als ik gewoon wil spelen krijg ik alles weetje.. en op gegeven moment krijg je tog dat beeld: NVDIE ofzo, weet niet meer.. (reclame voor Rockstar) dan blijft ie hangen, muziek gaat gewoon door, en de filmpjes ook, alleen als ik op iets druk, muis/toetsenbord, dan tript me PC, en kan ik helemaal niets doen dan PC UITZETTE, want dan krijg ik steeds zwarte scherm, en weet niet etc. Kan iemand me helpe? Kan je PC San Andreas wel aan? Kijk even of je met de systeemeisen overeenkomt. Je systeemeisen vind je door naar Uitvoeren te gaan en dan dxdiag in te vullen. Kijk of ze overeenkomen met het gene hieronder. Grand Theft Auto San Andreas System Requirements: Recommended System Requirements: Intel Pentuim 4 or AMD XP Processor (or better) 384MB RAM 16x Speed DVD Drive 4.7GB Hard Drive Space 128MB Video Card DirectX 9 compatible sound & video drivers Keyboard, mouse or game pad Minimum System Requirements: 1GHz Pentuim III or AMD Athlon 256MB RAM 8x Speed DVD Drive 3.6 GB Hard Disk Space 64MB Video Card DirectX 9 compatable sound & video drivers Keyboard, mouse Reageren
CEmil Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Ik heb windows XP owja hier, ik heb Screenshots genomen van die dxdiag want ik snap het niet echt helemaal hier zijn de plaatjes: Vast bedankt dat je me wilt helpen Bewerkt: 8 januari 2008 door CEmil Reageren
Tjerk Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Aan je video kaart kan het volgens mij niet liggen want die is aardig goed, dan altijd misschien de drivers maar verder weet ik niet. Reageren
CEmil Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 ahh oke thanks man! ik zal strax ff goede drivers zoeke Reageren
CEmil Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Hey bedankt man! hij doet het Ik ga lekker spelen hahah echt toppie ! het lag aan de driver, ik heb nieuwe geinstalleert en hij doet het! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.