kelwin Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 als ik gta 3 heb geinstaleert en ik wil spelen dan staat er dat hij het bestand DINPUT8.DLL niet kan vinden kan iemand mij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 Het best kan je het programma DirectX 8.1 opnieuw installeren, te downloaden op www.microsoft.com of www.download.com. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 Het best kan je het programma DirectX 8.1 opnieuw installeren, te downloaden op www.microsoft.com of www.download.com. 8.1!? Waarom niet gewoon 9.0c? Of zelfs 10, als je Vista hebt een een goede 3D kaart. Het missende DLL bestand kun je ook gewoon hier downloaden. Dit bestand zet je vervolgens in de "C:\WINDOWS\system32" map en je zou de melding niet meer moeten krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 ik heb geen internet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 Het best kan je het programma DirectX 8.1 opnieuw installeren, te downloaden op www.microsoft.com of www.download.com. 8.1!? Waarom niet gewoon 9.0c? Of zelfs 10, als je Vista hebt een een goede 3D kaart. Het missende DLL bestand kun je ook gewoon hier downloaden. Dit bestand zet je vervolgens in de "C:\WINDOWS\system32" map en je zou de melding niet meer moeten krijgen. Had gewoon een willekeurige genome, sorry hoor.... (Zelf ik wel een betere. ) ik heb geen internet Hoezo, 'ik heb geen internet'? Hoe kan je dan in hemelsnaam dit bericht posten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 ik zit nu op mijn moeders computer ik heb zelf ook een computer maar ik geb op mijn computer geen internet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 ik zit nu op mijn moeders computer ik heb zelf ook een computer maar ik geb op mijn computer geen internet Dat bestandje is zó klein, dat het makkelijk op een diskette past. Dus download het bestandje op jouw moeders computer, zet het op een diskette, en doe die diskette vervolgens in je eigen computer. Hebben jullie geen diskette's meer thuis, of passen er geen diskette's in jullie computers, dan kun je het ook altijd gewoon op een USB-stick zetten, die zul je vast ook wel ergens hebben in huis? Zo nee, dan zoeken we een andere oplossing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.