Jump to content

een fout

kelwin

Recommended Posts

Het best kan je het programma DirectX 8.1 opnieuw installeren, te downloaden op www.microsoft.com of www.download.com.

8.1!? Waarom niet gewoon 9.0c? Of zelfs 10, als je Vista hebt een een goede 3D kaart.

Het missende DLL bestand kun je ook gewoon hier downloaden. Dit bestand zet je vervolgens in de "C:\WINDOWS\system32" map en je zou de melding niet meer moeten krijgen.

Delen op andere websites

Het best kan je het programma DirectX 8.1 opnieuw installeren, te downloaden op www.microsoft.com of www.download.com.

8.1!? Waarom niet gewoon 9.0c? Of zelfs 10, als je Vista hebt een een goede 3D kaart.

Het missende DLL bestand kun je ook gewoon hier downloaden. Dit bestand zet je vervolgens in de "C:\WINDOWS\system32" map en je zou de melding niet meer moeten krijgen.

Had gewoon een willekeurige genome, sorry hoor.... :puh: (Zelf ik wel een betere. :bier: )

ik heb geen internet

Hoezo, 'ik heb geen internet'? Hoe kan je dan in hemelsnaam dit bericht posten?

Delen op andere websites

ik zit nu op mijn moeders computer ik heb zelf ook een computer maar ik geb op mijn computer geen internet

Dat bestandje is zó klein, dat het makkelijk op een diskette past. Dus download het bestandje op jouw moeders computer, zet het op een diskette, en doe die diskette vervolgens in je eigen computer. ;) Hebben jullie geen diskette's meer thuis, of passen er geen diskette's in jullie computers, dan kun je het ook altijd gewoon op een USB-stick zetten, die zul je vast ook wel ergens hebben in huis? Zo nee, dan zoeken we een andere oplossing. :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...