Jump to content

Bij welke missies verlies je al je wapens en dergelijke?

Recommended Posts

Geplaatst:

Na de missie 'The Green Sabre' een tijdje terug bleek ik opeens al mijn wapens kwijt te zijn. Niet echt fijn aangezien ik best wat tijd had besteed aan het oppikken van Ak's, Desert Eagles etc, alle wapens die nog niet bij Ammunation te koop zijn op dit punt in het spel. Nu wil ik dit in de toekomst vermijden, dus komt er in San Fierro of later nog een missie waarbij ik wapens kwijtraak, zodat ik ze bijvoorbeeld eerst allemaal op kan maken of in ieder geval geen overbdige energie meer steek in het verzamelen van pick-ups?

Nog een ander vraagje: wanneer kun je meer verschillende, sterkere wapens kopen bij ammunation, moet je daar wat voor doen, of gaat dat automatisch naarmate het spel vordert?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Andere en betere wapens komen inderdaad gaandeweg beschikbaar tijdens het spel en daar hoef je verder geen speciale dingen voor te doen. En verder zijn er bij mijn weten 2 missies in het spel die ervoor zorgen dat je al je wapens kwijtraakt: The Da Nang Thang (waarbij je slechts uitgerust met een mes een boot met slechterikken moet uitmoorden) en Dam and Blast. Ook daar krijg je slechts een mes en moet je uiteindelijk 4 generatoren opblazen.

Geplaatst:
Andere en betere wapens komen inderdaad gaandeweg beschikbaar tijdens het spel en daar hoef je verder geen speciale dingen voor te doen. En verder zijn er bij mijn weten 2 missies in het spel die ervoor zorgen dat je al je wapens kwijtraakt: The Da Nang Thang (waarbij je slechts uitgerust met een mes een boot met slechterikken moet uitmoorden) en Dam and Blast. Ook daar krijg je slechts een mes en moet je uiteindelijk 4 generatoren opblazen.

Ok bedankt, maar krijg je na afloop van die missies wel weer alles terug (zoals bij Madd dogg's Rhymes), of is dan definitief je wapenvoorraad weg?

Geplaatst:

Van Dam en Blast weet ik het niet helemaal zeker, maar bij The Da Nang Thang ben je ze echt daadwerkelijk kwijt die wapens. Overigens kun je halverwege beide missies (op het punt dat je daadwerkelijk het gebouw van de dam binnengaat of op de boot klimt) op je gemak naar de dichtsbijzijnde Ammunation gaan en je mes omruilen voor ladingen wapens. Dus wat dat betreft is er weinig aan de hand. Maar goed, je zult dan wel geld moeten uitgeven natuurlijk :Y

Geplaatst:
Van Dam en Blast weet ik het niet helemaal zeker, maar bij The Da Nang Thang ben je ze echt daadwerkelijk kwijt die wapens. Overigens kun je halverwege beide missies (op het punt dat je daadwerkelijk het gebouw van de dam binnengaat of op de boot klimt) op je gemak naar de dichtsbijzijnde Ammunation gaan en je mes omruilen voor ladingen wapens. Dus wat dat betreft is er weinig aan de hand. Maar goed, je zult dan wel geld moeten uitgeven natuurlijk :Y

Ok bedankt, goed om te weten, dan zal ik tegen de tijd dat ik die missies moet doen eerst eens wat 'oude ammo' opmaken voor de fun. Nieuwe wapens kopen is niet zo'n probleem, heb geloof ik nog 1,4 miljoen dollar aan het paardenracen overgehouden :D

Geplaatst: (bewerkt)

Naar mijn weten raak je ook na 'The Green Sabre' al je wapens kwijt. Als je dan door Tenpenny en Pulaski wordt weggebracht en in Angel Pine wordt afgezet in het trailerkamp zal je er met niks staan. Er is wel een Ammu-Nation dus dan kun je weer de meeste(niet alle) wapens kopen.

Met 'Dam and Blast', ik heb het even opgezocht, want er stond me wat van bij; en inderdaad, je wapens gaan weg maar er is wel een bug, meer daarover op die WikiGTA-pagina.

@ hieronder: Woeps :$

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

@VWO-er, de vraag was ook bij welke missies je net als bij The Green Sabre je wapens kwijt raakt. ^_^

Over Dam and Blast, in tegenstelling tot wat er op WikiGTA staat is mijn ervaring dat je je wapens tijdens de missie niet kunt gebruiken (soms wel, maar dat is een bug) maar dat je na de missie gewoon al je wapens terug hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...