Jump to content

Savegames in andere mappen op harde schijf

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind die 8 slots (geloof ik) voor je savegames eigenlijk te weinig, omdat ik sommige missies zoals just business en Reuniting the families af en toe wel weer eens wil spelen omdat ze zo cool zijn. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de savefiles die je in je SA computermap hebt staan kunt kopieeren naar een andere map op je computer en of je die later weer terug kunt plaatsen in de oorspronkelijke map. Dus of ik mijn savegames voordat ik mijn favoriete missies kan spelen ergens veilig in een andere map kan kopieren, zodat ik ze altijd weer kan spelen (en geldt dit ook voor de andere GTA series?). Zou wel erg mooi zijn als dat zou kunnen, want ben altijd bang dat ik per ongeluk een savegame overschrijf die ik wilde bewaren. Alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dat kan dan maak je een map en je plaatst ze daar in dan kun je ze weer gebruiken werkt ne als een save game download

Bewerkt: door The Wizard
Geplaatst:

Natuurlijk kan dat :Y Je kunt zo vaak saven als je wilt en dat save-game bestand vervolgens wegschrijven op een andere schijf, een USB-stick o.i.d. Maar je houdt in het spel natuurlijk maar ruimte voor 8 save-games die met een bepaalde nummering in de juiste map moeten staan. Je zult dus wel steeds handmatig de ene save-game moeten vervangen voor de andere. Maar goed, je kunt er zoveel maken als je wilt ^_^

Geplaatst:
Natuurlijk kan dat :Y Je kunt zo vaak saven als je wilt en dat save-game bestand vervolgens wegschrijven op een andere schijf, een USB-stick o.i.d. Maar je houdt in het spel natuurlijk maar ruimte voor 8 save-games die met een bepaalde nummering in de juiste map moeten staan. Je zult dus wel steeds handmatig de ene save-game moeten vervangen voor de andere. Maar goed, je kunt er zoveel maken als je wilt ^_^

Mooi! dank jullie wel voor de snelle reactie!

Dus als ik het goed begrijp is dan bijvoorbeeld de derde savegame in de rij in de savefilemap degene met '3' in de bestandsnaam (lijkt me logisch). Maar moet je die natuurlijk ook hernoemen in een ander cijfer als je die later weer terug wilt zetten in je echte savegamemap als daar al een file met 3 in staat. Klopt dit?

Dit is echt een mooie optie, dan heb ik wat meer ruimte om leuke missies nogmaals te spelen!

Geplaatst: (bewerkt)

Als de savegame terug plaatst wordt die andere die er staat overgeschreven maar je kunt dan die er staat ook weer ergens anders in een map plaatsen enzovoort

Edit:volgens mij kan dat niet maar weet het niet zeker

Bewerkt: door The Wizard
Geplaatst:
Als de savegame terug plaatst wordt die andere die er staat overgeschreven maar je kunt dan die er staat ook weer ergens anders in een map plaatsen enzovoort

Oh, maar de naam van de file wijzigen kan dus niet? dus de 3 in een 4 veranderen bijvoorbeeld en dan terugplaatsen?

Geplaatst:

Oh, maar de naam van de file wijzigen kan dus niet? dus de 3 in een 4 veranderen bijvoorbeeld en dan terugplaatsen?

Dat zul je dan even moeten proberen maar wel even de origineel bewaren

Geplaatst:
Dat zul je dan even moeten proberen maar wel even de origineel bewaren

Ok thanks, zal ik wel eens proberen en dan laat ik het hier nog wel weten. Je zou denken dat het zo zou moeten lukken, maar zou ook goed kunnen dat die files 'alleen lezen' zijn en je de naam niet kan wijzigen.

Geplaatst:

Je kan die bestandjes makkelijk wijzigen hoor, geen probleem. Als ik save-games doe voor leden op het forum doe ik dat namelijk ook altijd, want vaak hebben die spellen volgnummer 1 of 8. En die zitten bij mij al gevuld op de PC. Dus maak ik er altijd 3 of 6 van. Geen enkel probleem......

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...