Son Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 hallo ik kan niet verder met mijn san andreas het spel geeft geen missies meer waarom en mijn laaste missie was high noon en mad dogg moest ik nog redden en daarna kreeg ik niks meer warom ik ben in de derde stad lasventuras Reageren
Preddy Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 hallo ik kan niet verder met mijn san andreas het spel geeft geen missies meer waarom en mijn laaste missie was high noon en mad dogg moest ik nog redden en daarna kreeg ik niks meer warom ik ben in de derde stad lasventuras Een snelle blik op de Missieoverzicht pagina vertelt mij dat je waarschijnlijk nog één of meerdere missies op de Verdant Meadows Aircraft Graveyard moet doen, voordat je verder kunt. Check de Desert_Missies pagina om te zien welken dat zijn. Succes in ieder geval Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.