Damos Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Hey ik heb het helemaal gehad met phpbb en zoek nu eeen forum dat lijkt op ipb ongeveer zelfde functies (gratis) Ik heb niet echt veel geld over voor ipb dus. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Hey ik heb het helemaal gehad met phpbb en zoek nu eeen forum dat lijkt op ipb ongeveer zelfde functies (gratis)Ik heb niet echt veel geld over voor ipb dus. dan kan je de gratis versie gebruiken van IPB, genaamd IPBFree. >>Hier<< is de site van IPBFree. Klik op de pagina op 'setup now' en je kan beginnen. Veel succes. Reageren
Follow Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 MyBB SMF Trouwens, de maker van IPB had eerst een andere forum die overgenomen is. Nu loopt het door via een andere maker, Ikonboard heet het nu.. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Ik heb zojuist een forum gemaakt bij ipbfree, maar hoe lang duurt het ongeveer voordat er wijzigingen van kracht worden als je bijvoorbeeld een sectie toevoegt. Edit: Laat maar ik heb het al gevonden ik had wat dingen verkeerd ingesteld. Bewerkt: 8 januari 2008 door gta_rulez Reageren
Damos Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Ik heb toch mybb gekozen want dat bevalt me beter als smf en ipbfree. Reageren
Damos Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Kan iemand mybb even uploaden ik kom niet in hun site namelijk. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Kan iemand mybb even uploaden ik kom niet in hun site namelijk. Ik kom ook niet op de site. De site kan misschien even offline zijn. Probeer later nog eens. Bewerkt: 8 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Damos Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Dat is juist het prbleem ik kom niet op die site hij kan niet verbinden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Nu staat ie online. Kijk hier even. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.