r3v3rz3 Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 wat bedoelen ze met warning 217: loose indentation het is gwn wat ik moet doen Reageren
Donwell Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Die warning herken ik van het programma Pawno waarmee je scripts voor SA-MP kunt creeëren. Ik weet de oorzaak ook wel, op deze manier. Je hebt het stuk code niet helemaal goed uitgelijnd. Afhankelijk van een stuk code, moet je hem een paar regels inspringen met [Tab]. Als je eventjes het stukje code post waar de fout in zit, kan ik je denk ik ook wel vertellen hoeveel regels je hem moet inspringen... Overigens kun je dit beter in het SA-MP forum vragen, maar het lijkt me nu beter om een mod te vragen hem te verplaatsen... Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Die warning herken ik van het programma Pawno waarmee je scripts voor SA-MP kunt creeëren. Ik weet de oorzaak ook wel, op deze manier. Je hebt het stuk code niet helemaal goed uitgelijnd. Afhankelijk van een stuk code, moet je hem een paar regels inspringen met [Tab]. Als je eventjes het stukje code post waar de fout in zit, kan ik je denk ik ook wel vertellen hoeveel regels je hem moet inspringen... Overigens kun je dit beter in het SA-MP forum vragen, maar het lijkt me nu beter om een mod te vragen hem te verplaatsen... hier is het het probleem: C:\Documents and Settings\Guido\Bureaublad\gta server\gamemodes\leeg.pwn(605) : warning 217: loose indentation ik heb het nummer erbij gezet waar het (605) is de code: public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid); if (Current == gMenu0) { switch(row) { case 0: { OnInfo(playerid,0); TogglePlayerControllable(playerid,1);} case 1: { TogglePlayerControllable(playerid,1); if (OnEnter(playerid,0)==1){ gMenue0 = CreateMenu(Mname,1,50,200,50,25); AddMenuItem(gMenue0,0,EatFood); AddMenuItem(gMenue0,0,Exercise); AddMenuItem(gMenue0,0,Exit); ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid); SetPlayerInterior(playerid,1); SetPlayerPos(playerid,223.043991,1289.259888,1082.199951);}} case 2: { TogglePlayerControllable(playerid,1); if (OnBuy(playerid,0)==1){ gMenue0 = CreateMenu(Mname,1,50,200,50,25); AddMenuItem(gMenue0,0,EatFood); AddMenuItem(gMenue0,0,Exercise); AddMenuItem(gMenue0,0,Exit); ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid); SetPlayerInterior(playerid,1); SetPlayerPos(playerid,223.043991,1289.259888,1082.199951);}} case 3: { TogglePlayerControllable(playerid,1); if (OnRent(playerid,0)==1){ gMenue0 = CreateMenu(Mname, 1, 50, 200, 50, 25); AddMenuItem(gMenue0,0,EatFood); AddMenuItem(gMenue0,0,Exercise); AddMenuItem(gMenue0,0,Exit); ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid); SetPlayerInterior(playerid,1); SetPlayerPos(playerid,223.043991,1289.259888,1082.199951);}} case 4: { SellHouse(playerid,0); TogglePlayerControllable(playerid,1);} case 5: { LockHouse(playerid,0); TogglePlayerControllable(playerid,1);}}} (605) if (Current == gMenue0) { switch(row) { case 0: { new Float:Chealth; GetPlayerHealth(playerid,Chealth); SetPlayerHealth(playerid,Chealth+25); ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid);} case 1: { new Float:Carmour; GetPlayerArmour(playerid,Carmour); SetPlayerArmour(playerid,Carmour+2); ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid);} case 2: { SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,1962.807250,1343.762817,15.482250);}}} Bewerkt: 8 januari 2008 door r3v3rz3 Reageren
Donwell Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Het stukje code helemaal vooraan in je uitlijning zetten en vervolgens twee keer op [Tab] drukken, dan staat hij goed... Reageren
tayama3 Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Je kan ook dit: #pragma tabsize 0 Boven aan je script doen (maar wel onder De #includes ) dan negeert de compiler de warnings. Tayama Bewerkt: 9 januari 2008 door tayama3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.