_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) En weer 5 records 8-Track 4:47 BMX 1:14 Dance 7130 Dirt Track 5:14 Kick Start 45 Overigens ben ik van mening dat als meerdere personen dezelfde tijd halen dat ze de plek delen (SF to LV), zoals dat ook wordt gehanteerd bij de VC-records >klik<. En ik hoop op wat meer input van andere leden, wat gezonde concurrentie Bewerkt: 1 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Bling Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 En weer 5 records Nice.. Toegevoegd. Overigens ben ik van mening dat als meerdere personen dezelfde tijd halen dat ze de plek delen (SF to LV), zoals dat ook wordt gehanteerd bij de VC-records >klik<. Ja, ben ik wel met je eens. Aangepast. En ik hoop op wat meer input van andere leden, wat gezonde concurrentie Dat zou inderdaad mooi zijn. Ik zal van 't weekend kijken of ik ook zelf wat records op mijn naam kan zetten. We shall see.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Snelste tijd bij 8-Track1. 4:47 -- _KoE_Mzungu 2. 4:49 -- HerrieM 3. 5:14 -- _KoE_Mzungu Die 5:14 is het record van Dirt Track, 1 vermelding bij 8-Track is meer dan genoeg Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Er is toch nog een derde plaats vrij, en aangezien ik net de Burglary missie's voltooid had, maakt ik maar even een screentje. Ik heb dus $19220. Reageren
ceejay Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) ik vind het wel raar dat koe mzungu zu de hele tijd op nummer 1 staat Bewerkt: 31 mei 2008 door ceejay Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) ik vind het wel raar dat koe mzungu zu de hele tijd op nummer 1 staatWaar blijven jou records dan? Het staat je vrij om mijn tijden te verbeteren / verslaan.En daarnaast ga ik ervan uit dat na SARC-2 er een aantal records zullen sneuvelen. Bewerkt: 31 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
cheizz Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) jah hier ff mijn dans record Bewerkt: 15 juni 2008 door cheizz Reageren
Crusher!! Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Mag er ook een record "Meeste mensen afgeknald" erbij? hij heeft wel gelijk zou dat er bij mogen staan thnx Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Zo, nu alle records vanuit SARC-2 zijn opgenomen in het recordboek is het nu mijn beurt . Dezelfde tijd als Kraay voor Lowrider: Helaas geen 1ste plek, maar wel het vermelden waard: Desert Tricks Die 1ste plek bij Barnstorming eis ik weer op: Ik had nog helemaal geen record voor Bandito County, bij deze dan: Dirtbike Danger staat nog op m'n 'to-do-lijstje', nog niet verder gekomen dan 1:34 En dan nu de klapperrrrrrr van de week: Heli Hell Zo dat waren de onderdelen van de contest, nu m'n andere records in alphabetische volgorde: City Slicking: Dam Rider: Farewell My Love (Badlands B): Freeway: Go-Go Karting: Las Venturas Ringroad: NRG-500 Challenge: San Fierro Hills: SF to LV: (eindelijk van die gedeelde plek af ) World War Ace: Wu Zi Mu (Badlands A): Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Ik heb een nieuwe score behaald voor het dansen: >>> Door -Matthijs-: Gelieve enkel de screen zelf te uploaden.<<< Edit: eindelijk, via fotoshop ging het wel..bedankt voor de hulp Bewerkt: 30 juni 2008 door ElBarto~ Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Ik heb een foutje gemaakt voor de screen van Chopper Checkpoint, die screen is niet van Chopper Checkpoint maar van Wirly Bird Waypoint, die screen kan sowieso weg want m'n record voor W.B.W. is 2 seconde beter. Om de fout te corrigeren heb ik eventjes een nieuw record gevlogen voor Chopper Checkpoint: Ik was toch al bezig ... Whirly Bird Waypoint: Bewerkt: 30 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 >>> Door -Matthijs-: Gelieve enkel de screen zelf te uploaden.<<< hoe? :$ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 hoe? :$ Op dezelfde manier als bij het Word bestand (dus via de bijlagen). Echter sla je deze keer geen afbeelding in een Word bestand op, maar upload je direct de afbeelding zelf. Anders kan ik je record namelijk niet toevoegen. Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) hoe? :$ Op dezelfde manier als bij het Word bestand (dus via de bijlagen). Echter sla je deze keer geen afbeelding in een Word bestand op, maar upload je direct de afbeelding zelf. Anders kan ik je record namelijk niet toevoegen. bedankt, maar enkel in word is de afbeelding klein genoeg bij mij. Edit: OK Bewerkt: 30 juni 2008 door ElBarto~ Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 bedankt, maar enkel in word is de afbeelding klein genoeg bij mij.Anders gebruik je een host zoals imageshack: >klik<. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.