Thundercover Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Ik wil ook eens in het recordboek. Even serieus, schrijf me maar bij Las Venturas Ringroad op de derde plek met 1:57. Die tijd linksboven en dat vakje rechtsonder zijn trouwens van Xfire, mocht men dat willen weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 Helaas voor Bigstijn, maar hij mag de top 3 bij Military Service verlaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 Ik wist dat het beter kon, Typhoon had al eens eerder $72.000 (60 items) gehaald. 61 is dus ook mogelijk: Volgende record weer voor jou Thundercover? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 Zeker weten. World War Ace, 3e plek met 1:49. _KoE_Mzungu is weer aan zet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 Ik verbreek het even voor jullie Gedeelde 1e plaats@Little loop: 2e prijs backroad wanderder: 1e prijs City Circuit: En bij Military Service had ik ook 3.51, maar een gedeelde 3e plaats is toch niet alles(had daarom ook geen screenshot genomen) Misschien een andere keer opnieuw proberen nu ik de 'baan' weet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 Ach, dan kom ik er ook maar even tussen. Doei doei Ghostrider, die 3e plek op Vinewood is nu voor mij PS: Had geen tijd/zin meer om de screen netjes uit te knippen. Er ontbreken volgens mij boven en onder dus een klein stukje, maar die zijn niet van belangrijke waarde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 Een eerste plek is toch niet hetzelfde als je 'm moet delen ... Little Loop: en City Circuit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 2e plaats voor mij: NRG-500 Was niet zo moeilijk, al dee ik het in 15 minuten, nog zou ik een 2e plaats hebben Maarja, nu staat mijn naam daar, en dat is wel zo leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 Aangezien iedereen nogal bezig is (geweest) met Militairy Service kon ik het ook niet laten : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Even enkele recordjes van mij toevoegen: Burn and Lap: 34.44 City Slicking: 79.14 Ik zal dan nog maar wat andere races uitproberen. Bewerkt: 9 juli 2008 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Sorry Hannes, maar je zakt een plekje bij Burn & Lap: Bewerkt: 10 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Torritor Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Mijn record is dat ik met een goederentrein maarliefst 6 rondjes reed door de 3 grote steden: San Fiero, Las Venturas en Los Santos. De rit duurde 50 minuten. Helaas kon ik niet langer rijden omdat de trein uiteindelijk ontspoorde in Las Venturas met hoge snelheid. Ik werd gelijk opgepakt door de politie. In al die tijd hebben ze mij niet kunnen arresteren. Het hoogst gemeten snelheid van de goederentrein was maarliefst 370 kilometer per uur. De trein had ik gestolen bij een treinstation in Los Santos. Bewerkt: 15 juli 2008 door Shy-Guy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Leuk verhaaltje, maar in het Recordboek kunnen we daar niets mee. In dit topic komen alleen records die door middel van beeldmateriaal aangetoond kunnen worden, omdat er gewoonweg bewijs nodig is om een record in het openbaar te kunnen bevestigen. Het moet namelijk wel eerlijk blijven.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Ik had graag een tweede plaats gehad. Race onderdeel; LV RingRoad. Na 4 dagen oefenen heb ik 'm eindelijk Edit;Screenshot werkte niet Bewerkt: 18 juli 2008 door Ice Banana Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Is dit ook met de hoogste Vigilante-Missions? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.