_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb nog een paar ideeën voor records: Bee Bee Gone. Duality. They Crawled From Uranus. Die andere gamekast... Cesar Vialpando. PS: Die eerste vier zijn de spelkasten en de CJD-500. Nieuwe records worden alleen toegevoegd als er ook een record behaald is. Netzoal dat geldde voor het vigilanterecord een paar posts hierboven. En het dansen met een lowrider in de missie Cesar Vialpando is hetzelfde als de LowriderChallenge, daar hoeft geen nieuw record voor bij te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Oke. Bee Bee Gone: 1701 Punten. Go Go Space Monkey: 5400 Punten. They Crawled From Uranes: 4820 Punten. Lowrider Race: 1:18. Cesar Vialpando: 1970 Punten. Bij Duality had ik niet genoeg punten om tussen de High Score te komen. Bewerkt: 21 december 2008 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Lowrider Race: 1:18. Die is helaas niet goed genoeg om een plek te krijgen in het recordboek, de rest is toegevoegd. Bij Duality had ik niet genoeg punten om tussen de High Score te komen. Beter je best doen, dat komt vanzelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Lowrider Race: 1:18. Die is helaas niet goed genoeg om een plek te krijgen in het recordboek, de rest is toegevoegd. Ow, ben ik die dus vergeten te checken. Bij Duality had ik niet genoeg punten om tussen de High Score te komen. Beter je best doen, dat komt vanzelf. Zal het proberen, waarom is er eigelijk geen WikiGTA pagina over dit, ik snap namelijk niet erg veel van dat Duality. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Derde plaats is nooit slecht, zeker niet bij de BMX Challange. Edit: Nog ff mijn Go Go Space Monkey record verbeterd. Bewerkt: 26 december 2008 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Mouser_ Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Ik weet niet of deze al ter sprake is gekomen maar ik heb deze toevallig net nog gedaan misschien idee de triatlon. Beat the Cock Weekendtriatlon, die ik plotseling tegen het lijf liep. Ik deed de lange versie bij Fisher´s Lagoon en die komt uit bij de The Strip. Natuurlijk 1e. Duurt tevens erg lang, maar je krijgt er $20,000 dollar voor.. Fietsen Rennen Zwemmen door heel San Andreas. TIP! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Ik weet niet of deze al ter sprake is gekomen maar ik heb deze toevallig net nog gedaan misschien idee de triatlon.Deze zou er zeker bij hebben gestaan ware het niet dat het schier onmogelijk is om een screen te nemen van je eindtijd. Filmpjes kunnen wel worden geaccepteerd waarbij de laatst zichtbare tijd als record zal worden toegevoegd. Ook voor de vliegschool kunnen alleen filmpjes geaccepteerd worden. Daarnaast worden nieuwe records alleen toegevoegd als daarvoor ook een nieuw record is gevestigd, je zal dus een screen of filmpje moeten tonen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KrimpenDrummer Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Voor de 2e en 3e plekken Snelste tijd bij LV Ringroad: 1:55 http://i53.photobucket.com/albums/g67/Krim...er/ringroad.jpg Snelste tijd bij Country Endurance: 4:29 http://i53.photobucket.com/albums/g67/Krim...r/endurance.jpg Hoe de fok krijg je daar 4:14 .. ?! Gekloot met de handling van de Bullit ofzo? Bewerkt: 7 juni 2009 door KrimpenDrummer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Bee Bee Gone: 3281 Dans score: 7820 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Om me naam toch in de top 3 te krijgen Vinewood: 2.19 Freeway: 1.59 Into the Country: 2.43 Badlands A: 2.40 Badlands B: 2.26 Dat was het wel voor vandaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Records bijgewerkt. Overigens kan je Badlands A ook doen via de missie Wu Zi Mu, dan kan je zelf een auto uitzoeken. Ga je binnenkort verder in de andere steden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Aha, dan zal ik is de savegame downloaden van die missie, dat kan wel wat tijd schelen ty Ja, de bedoeling is om de andere steden ook even langs te gaan Om alvast ergens te beginnen.. Fastlane: 1.26 Bewerkt: 20 juli 2009 door Kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Om alvast ergens te beginnen..Fastlane: 1.26 Toegevoegd. Je kan trouwens gewoon een nieuwe post aanmaken voor nieuwe records, toevallig dat ik nog even een kijkje kwam nemen in dit topic, anders had ik 'm over 't hoofd gezien. Maak je niet druk om het feit dat je anders misschien een dubbelpost zal aanmaken. Ten eerste zie ik dan sneller dat er weer nieuwe records zijn en ten tweede is het niet jou fout dat andere geen records plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Ja, ik wilde net gaan dubbelposten, maar je hebt er al een tussengeplaatst Go-Go Karting: 1.46 San Fierro Hills: 3.52 Country Endurance: 4.14 ...Het is dat ik daar tegen die stomme Politie Ranger aanbeukte.. Op naar LV Bewerkt: 21 juli 2009 door Kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 LV ook maar even, nu ik bezig ben. Dam Rider: 1.46 SF to LV: 2.27 Doe dat maar is na in een dikke stortbui! Moet ik is een keer overdoen en hopen op geen regen.. LV Ringroad: 1.52 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.