_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Alles is weer bijgewerkt. 4:14 voor Country Endurance .. dat moet je toch maar een keer uitleggen, want volgens mij kan je nergens iets afsnijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Alles is weer bijgewerkt. 4:14 voor Country Endurance .. dat moet je toch maar een keer uitleggen, want volgens mij kan je nergens iets afsnijden. Ik snij ook nix af, je moet gewoon vertrouwen hebben in de Bullet, dat ding heeft meer grip dan een kartwagentje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) Burn And Lap: 33.50 Basic seamanship: 8.73 Plot a Course: 26.98 Fresh Slalom: 70.79 Land, Sea and Air: 118.47 Bij City Slicking kan ik geen snelle route vinden Youtube doet wonderen: City Slicking: 74.44 Bewerkt: 22 juli 2009 door Kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) Om mijn naam ook in het recordboek te krijgen heb ik even het 'They Crawled From Uranus' record verbroken, met meer dan 3x zoveel punten. Denk dat ik de andere videogames ook ga proberen.. EDIT: Geen eerste plaats, wel een tweede.. Bewerkt: 23 juli 2009 door Bayside Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater110 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb zeker de langste wheelie tijd! Wel 7 minuten en 33 seconden!!! >>> Door VWO-er: Screenshot verwijderd in verband met fraude, origineel bericht: link<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik heb zeker de langste wheelie tijd!Wel 7 minuten en 33 seconden!!! hoe kom je daar aan zolang? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
N.W.A. Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik had ooit een wheelie van meer dan 2 minuten maar die savegame werkte op eengegeven moment niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 Screens van wheelies, stoppies e.d. worden niet opgenomen in het recordboek tenzij je een filmpje (dus geen screenshot) als bewijs hebt. Dit om te voorkomen dat je via bepaalde 'bugs' een lange tijd kan krijgen. Verder heb ik de hoofdpost nog even onder handen genomen, als het goed is klopt alles nu weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrX15 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 Je kan ook de records van race online doen met motors. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
00JeroenRulez Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Ik heb bij Kickstart 38 gehaald. EDIT: Sorry dat het in het Duits is.. >>> Door VWO-er: Macht nichts ^^ Toegevoegd!<<< Bewerkt: 11 oktober 2009 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donutdragon Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik heb nog 2 dingetjes: NRG-500 challenge 1:22 en military service 3:52 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
00JeroenRulez Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 Heb m'n Kickstart score wat opgeschroefd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Texture Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 Heb m'n Kickstart score wat opgeschroefd. Holy Shit!? Hoe heb je het nederlands? Sorry, ik ben noob. =.= Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2009 Heb m'n Kickstart score wat opgeschroefd. Holy Shit!? Hoe heb je het nederlands? Sorry, ik ben noob. =.= Met een bepaalde mod >>> Door VWO-er: En nu weer ontopic, vragen over modificaties kunnen in het betreffende forum worden gesteld<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donutdragon Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2009 Ontopic dan maar weer: Ik heb m'n kickstart ook maar wat opgeschroefd. Dan nog iets VWO-er: Bij NRG-500 staat KoeMzungu 1e met 1:01, ik 3e met 1:22 en mathijs ook 3e met 1:30 ?? Foutje misschien? >>> Door VWO-er: bedankt! Updated.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.