Gijsso Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Mijn probleem is dat mijn huis veel te dikke muren heeft of dat de router niet ver genoeg kan. Dus is mijn vraag: moet ik een nieuwe router kopen of moet ik de oude verplaatsen? Ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven. ps: Het is voor mijn PS3 internetverbinding Reageren
ikt Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Je zou een ouderwets kabeltje kunnen gebruiken voor je PS3, of je router ergens anders plaatsen... Reageren
The Wizard Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 hoe ver zit je dan van de router af Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 hoe ver zit je dan van de router af 20 meter en ik heb hele dikke muren in mijn huis. Reageren
Follow Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) 1. Zet je router op een hoge plek, en niet omringd door muren. 2. Wees zeker dat er niks opgelegt wordt. 3. Zet hem niet in de buurt van elektrice-apparaten. Deze 3 tips zijn getest door Bungie.net en werkt volledig. Zie ook het filmpje voor meer Info en LOL! (Halo 3 LE disc) Bewerkt: 9 januari 2008 door Follow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.