Jump to content

mta dm werkt niet :(

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

help me aub mta dm werkt niet want als ik een server in ga dna crasht het spel bijna elke halve minuut en gaan alle textures heel raar doen en bewegen alle kanten op zodat ik niet meer zie waar ik ben... en ik heb al geprobeerd opnieuw te installeren, lukt niet dus please help _O_

edit: het zit ook in gewoon sa en ik heb dat ook opnieuw geinstalleerd en lukt ook niet HELP ALSJEBLIEFT!!!!!!!!

>>> Door RTS: Moved naar MTA Help<<<

Bewerkt: door RTS
Geplaatst:

Geef meer informatie aub. zo kunnen we je niet helpen. Welk besturings systeem, ... ^_^ Kijk eerst of je probleem hier niet beschreven wordt. Als er nog geen oplossing staat zal je moeten wachten tot dp-2.

Kan jou PC GTA wel aan? Je kan dit nakijken door naar uitvoeren te gaan en dan 'dxdiag' in te typen. :)

Grand Theft Auto San Andreas System Requirements:

Recommended System Requirements:

Intel Pentuim 4 or AMD XP Processor (or better)

384MB RAM

16x Speed DVD Drive

4.7GB Hard Drive Space

128MB Video Card

DirectX 9 compatible sound & video drivers

Keyboard, mouse or game pad

Minimum System Requirements:

1GHz Pentuim III or AMD Athlon

256MB RAM

8x Speed DVD Drive

3.6 GB Hard Disk Space

64MB Video Card

DirectX 9 compatable sound & video drivers

Keyboard, mouse

Probeer ook de nieuwste drivers te downloaden. Dat doe je door naar de site van je videokaart te gaan. >>Nvidia<< en >>ATI<<

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

geen enkel spel werkt meer, OF ik krijg een foutmelding, OF hij doet het 5 minuten en dan gaan de textures de polka doen HELP ME IK WORD ER GEK VAN!!! enne Ghostrider, ik zal het proberen, maar kan ik die dingen die ik nu heb ook proberen opnieuw te installeren? zo ja waar, en verneuk ik dan m'n computer? (sorry ik ben een noob)...

edit: ik heb dat daarvan wat gedownload maar hij zegt dat drivers niet compatible zijn met de hardware, zoiets :S

edit: verplaats maar naar software/hardware aub, hier komt geloof ik geen kip.

Bewerkt: door samgta
Geplaatst:

Volgens mij heeft opnieuw installeren geen nut aangezien dat het probleem (volgens mij) aan je videokaart ligt. Ik heb ook al een keer iets gelijkaardig gehad, toen kreeg ik een raar beeld (allemaal zwarte driehoekjes die over mijn scherm gingen enzo) en dat kwam omdat mijn videokaart kapot was.

Ga naar start > uitvoeren typ dan "dxdiag" en klik dan op "oke". Klik nu op de tab "Beeldscherm" en zoek dan de tekst "DirectX-functies" daar staan 2 knoppen "DirectDraw testen" en de knop "Direct3D testen" doorloop deze tests en als je ze niet doorkomt is het 100% zeker iets met je videokaart en dan zal je allicht een nieuwe videokaart in je PC moeten steken. :N

Geplaatst:
Volgens mij heeft opnieuw installeren geen nut aangezien dat het probleem (volgens mij) aan je videokaart ligt. Ik heb ook al een keer iets gelijkaardig gehad, toen kreeg ik een raar beeld (allemaal zwarte driehoekjes die over mijn scherm gingen enzo) en dat kwam omdat mijn videokaart kapot was.

Ga naar start > uitvoeren typ dan "dxdiag" en klik dan op "oke". Klik nu op de tab "Beeldscherm" en zoek dan de tekst "DirectX-functies" daar staan 2 knoppen "DirectDraw testen" en de knop "Direct3D testen" doorloop deze tests en als je ze niet doorkomt is het 100% zeker iets met je videokaart en dan zal je allicht een nieuwe videokaart in je PC moeten steken. :N

had ik al getest en alles is geod dus hoeveel kost zo'n videokaart, hoeft natuurlijk niet het beste van het beste te zijn maar een goedkope?

Geplaatst:

Hier is de site van Nvidia

en hier is de site van AMD. Je kan er eens kijken om wat meer te weten over de grzfische kaarten en eventueel een keuze te maken.

Ga anders ook eens naar een plaatselijke computerwinkel voor meer info.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...