super BV Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Heey Als ik een bestand wil uitpakken met winrar geeft hij een melding: u moet het bestand uitpakken vanaf een ander volume. Weet iemand wat ik moet doen? want ik snap niet wat ze daar mee bedoelen. Het zijn trouwens meerdere winrar pakjes. rar00 rar01 enz. Alvast bedankt Reageren
The Wizard Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) die moet dus een voor een uitpakken edit per bestand Bewerkt: 8 januari 2008 door The Wizard Reageren
super BV Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) die moet dus een voor een uitpakken hoe kun je een voor een uitpakken want het zijn maar 3 bestanden maar iets van 35 winrar mapjes? Maar ik denk dat er dan iets mis is met een van de bestanden want dat geeft 7 zip aan. zal ze wel eens opnieuw inpakken op andere pc en dan weer overzetten. Bewerkt: 8 januari 2008 door super BV Reageren
GtaSlave Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 die moet dus een voor een uitpakken hoe kun je een voor een uitpakken want het zijn maar 3 bestanden maar iets van 35 winrar mapjes? Maar ik denk dat er dan iets mis is met een van de bestanden want dat geeft 7 zip aan. zal ze wel eens opnieuw inpakken op andere pc en dan weer overzetten. je moet dan gewoon het eerste bestandje uitpakken;) Dat werkt bij mij in iedergeval wel. succes. Reageren
FJR Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Je hoeft het niet 1 voor 1 uit te pakken. De bestanden horen bij elkaar en normaal gesproken moet je het laagste nummer extracten. (begin bij .rar of 00) De rest wordt dan automatisch uitgepakt. Als het uitpakken niet lukt kan het soms zijn dat de bestanden een verkeerde naam hebben mee gekregen. Maak een backup en hernoem alle files in de juiste volgorde. voorbeeld 1: naam.part00.rar , naam.part01.rar enz. voorbeeld 2: naam.r00 , naam.r01, naam.r02 enz. naam= de naam van het bestand. En probeer dan weer het laagste nummer uit te pakken. Sukses. Reageren
ikt Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Waarom leest nooit iemand het hoofdprobleem en de automatische analyse van het programma ervan Ontopic: Nou, kopieer de gehele map met de bestanden naar een andere plek (bijvoorbeeld naar je harde schijf of een andere map). Dan kun je het daar extracten. Reageren
Limbolander Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 idd gewoon alles selecteren binnenin winrar en het dan naar de map slepen waar je m wilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.