Jump to content

uitpakken met winrar lukt niet?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey

Als ik een bestand wil uitpakken met winrar geeft hij een melding: u moet het bestand uitpakken vanaf een ander volume. Weet iemand wat ik moet doen? want ik snap niet wat ze daar mee bedoelen. Het zijn trouwens meerdere winrar pakjes. rar00 rar01 enz.

Alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

die moet dus een voor een uitpakken

edit per bestand

Bewerkt: door The Wizard
Geplaatst: (bewerkt)

hoe kun je een voor een uitpakken want het zijn maar 3 bestanden maar iets van 35 winrar mapjes?

Maar ik denk dat er dan iets mis is met een van de bestanden want dat geeft 7 zip aan. zal ze wel eens opnieuw inpakken op andere pc en dan weer overzetten.

Bewerkt: door super BV
Geplaatst:

hoe kun je een voor een uitpakken want het zijn maar 3 bestanden maar iets van 35 winrar mapjes?

Maar ik denk dat er dan iets mis is met een van de bestanden want dat geeft 7 zip aan. zal ze wel eens opnieuw inpakken op andere pc en dan weer overzetten.

je moet dan gewoon het eerste bestandje uitpakken;) Dat werkt bij mij in iedergeval wel.

succes.

Geplaatst:

Je hoeft het niet 1 voor 1 uit te pakken. De bestanden horen bij elkaar en normaal gesproken moet je het laagste nummer extracten. (begin bij .rar of 00) De rest wordt dan automatisch uitgepakt.

Als het uitpakken niet lukt kan het soms zijn dat de bestanden een verkeerde naam hebben mee gekregen. Maak een backup en hernoem alle files in de juiste volgorde.

voorbeeld 1: naam.part00.rar , naam.part01.rar enz.

voorbeeld 2: naam.r00 , naam.r01, naam.r02 enz.

naam= de naam van het bestand.

En probeer dan weer het laagste nummer uit te pakken.

Sukses. :7

Geplaatst:

Waarom leest nooit iemand het hoofdprobleem en de automatische analyse van het programma ervan :zz:

Ontopic:

Nou, kopieer de gehele map met de bestanden naar een andere plek (bijvoorbeeld naar je harde schijf of een andere map). Dan kun je het daar extracten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...