kevinja Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) ik ben bij farewel mij love en ik wil vragen of jullie tips hebben dankje wel voor jullie tips ik heb het gehaalt Bewerkt: 10 januari 2008 door kevinja Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Ik heb een tip, rem goed af voor de bochten. Niet teveel remmen maar een klein beetje remmen per bocht, en in de rechte lange stukken vol gassen. Veel succes met de missie Farewell My Love. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Probeer ook zo min mogelijk te schampen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Een sportwagen is natuurlijk niet de beste keus voor off-road rijden, dus dat betekent dat je maar beter niet vol gas kunt gaan. Probeer op middelmatige snelheid de anderen bij te houden, en sprint ze dan in de rechte stukken voorbij. Rem ook op tijd af bij de bochten, anders is een retourtje schroothoop niet uitgesloten. Reageren
lievileve Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 ik ben bij farewel mij love en ik wil vragen of jullie tips hebben Mijn manier: snijd de bochten af waar je kan (er zijn een paar bochten op het eerste stuk waar je, als je niet te hard gaat, over een zandweggetje een klein stukje af kan snijden zonder checkpoints te missen) geef gas op de lange stukken en idd probeer de rest niet te raken Reageren
Toeterneus Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 probeer de rest niet te raken Nou, soms kun je de tegenstanders voor een bruggetje of afgrond best even goed raken, je hebt dan kans dat ze dan de diepte induiken en heb je weer 1 tegenstander minder. Moet je wel een beetje geluk mee hebben, ik zou er niet op 'aansturen'. Muhhuhuhu... Reageren
lievileve Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 probeer de rest niet te raken Nou, soms kun je de tegenstanders voor een bruggetje of afgrond best even goed raken, je hebt dan kans dat ze dan de diepte induiken en heb je weer 1 tegenstander minder. Moet je wel een beetje geluk mee hebben, ik zou er niet op 'aansturen'. Muhhuhuhu... ja, als je de kans hebt om ze over het randje te tikken moet je die natuurlijk niet laten schieten Reageren
Dago58x Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) Als je het echt niet meer volhoudt , zet het dan in de Savegame Forum. Dan kunnen wij wel voor je halen. (Tenminste als je het wilt) Bewerkt: 10 januari 2008 door Dago58x Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Als je met cheats doet, net als ik. :$ Zal je de auto's vliegen cheat aan kunnen zetten. De auto's van je tegenstanders vliegen weg. Jij moet wel rustig rijden! anders vlieg jij ook weg. Als je zeker weet dat ze weg zijn doe je de cheat uit en al snel heb je hem gehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.