Jump to content

Gamekings info


Scarface92

Recommended Posts

Hallo!

Ik zat net even gamekings te kijken en vlak na een review kwam er een stukje over Gta IV..

Boris van Gamekings, stond te praten met een medewerker van Rockstar Games.

Toen vroeg hij de vraag: Wanneer komt Gta IV uit?, ik dacht dat het eindelijk zo ver was. :7

Maar nee, hij zij dat hij daar nog niks over bekend mocht maken. Erg jammer dus ik had het zo gehoop! _O_

Misschien is het ook wel handig om de nieuwtjes over Gta IV van Gamekings hier te posten.

Hier de site van Gamekings: Klik hier

Mvg,

GrandTheftTwanO

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ken9

    4

  • Scarface92

    4

  • Kai-ShockWave

    3

  • Biocount

    2

Hallo!

Ik zat net even gamekings te kijken en vlak na een review kwam er een stukje over Gta IV..

Boris van Gamekings, stond te praten met een medewerker van Rockstar Games.

Toen vroeg hij de vraag: Wanneer komt Gta IV uit?, ik dacht dat het eindelijk zo ver was. :7

Maar nee, hij zij dat hij daar nog niks over bekend mocht maken. Erg jammer dus ik had het zo gehoop! _O_

Misschien is het ook wel handig om de nieuwtjes over Gta IV van Gamekings hier te posten.

Hier de site van Gamekings: Klik hier

Mvg,

GrandTheftTwanO

Dus er is al een releasedatum gepland, dan kan het natuurlijk nooit meer lang duren voor dat deze naar buiten komt :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo!

Ik zat net even gamekings te kijken en vlak na een review kwam er een stukje over Gta IV..

Boris van Gamekings, stond te praten met een medewerker van Rockstar Games.

Toen vroeg hij de vraag: Wanneer komt Gta IV uit?, ik dacht dat het eindelijk zo ver was. :7

Maar nee, hij zij dat hij daar nog niks over bekend mocht maken. Erg jammer dus ik had het zo gehoop! _O_

Misschien is het ook wel handig om de nieuwtjes over Gta IV van Gamekings hier te posten.

Hier de site van Gamekings: Klik hier

Mvg,

GrandTheftTwanO

waar staat dat filmpje?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo!

Ik zat net even gamekings te kijken en vlak na een review kwam er een stukje over Gta IV..

Boris van Gamekings, stond te praten met een medewerker van Rockstar Games.

Toen vroeg hij de vraag: Wanneer komt Gta IV uit?, ik dacht dat het eindelijk zo ver was. :7

Maar nee, hij zij dat hij daar nog niks over bekend mocht maken. Erg jammer dus ik had het zo gehoop! _O_

Misschien is het ook wel handig om de nieuwtjes over Gta IV van Gamekings hier te posten.

Hier de site van Gamekings: Klik hier

Mvg,

GrandTheftTwanO

waar staat dat filmpje?

Dat was de aflevering van gisteren, die staat nog niet online. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo!

Ik zat net even gamekings te kijken en vlak na een review kwam er een stukje over Gta IV..

Boris van Gamekings, stond te praten met een medewerker van Rockstar Games.

Toen vroeg hij de vraag: Wanneer komt Gta IV uit?, ik dacht dat het eindelijk zo ver was. :7

Maar nee, hij zij dat hij daar nog niks over bekend mocht maken. Erg jammer dus ik had het zo gehoop! _O_

Misschien is het ook wel handig om de nieuwtjes over Gta IV van Gamekings hier te posten.

Hier de site van Gamekings: Klik hier

Mvg,

GrandTheftTwanO

waar staat dat filmpje?

dat is de aflevering van gister....die word alleen zaterdag en zondag nog herhaald......pas volgende week dinsdag staat die aflevering op de gamekingssite.....

maar gamekings besteden niet zoveel aandacht aan GTA IV.....ze vinden dat er al heel veel comotie over gemaakt word en dat zij dan daar niet zo erg aan mee willen doen.....de vorige IV trailers hebben ze ook alleen maar laten zien op de site en verder weinig over gezegt.....

Alleen Boris wil er nog wel is wat over zegge.....dat verwacht dat het een geweldige game word waar om gevochten gaat worden in de winkels en hij verwacht dat de 1e maanden na de release IV helemaal uitverkocht zal zijn..... _O_

ik kijk elke dag wel op de Gamekings site.....et is wel een chille site......Ze zetten elke dag weer nieuwe items online... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Gamekings vraagt heel regelmatig iets over GTA IV. Telkens aan dezelfde (Nederlandse) Onno die er werkt. Telkens krijgen ze ook geen antwoord, of iets als 'geen commentaar' en 'kan ik niet zeggen'. De kans dat GameKings op deze manier een dikke scoop heeft is ontzettend klein, dus je kunt het beste op GTAIV-fansites kijken als het puur om GTA IV nieuws gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Boeien, Insidegamer heeft GTA IV zelfs gespeeld. En veel nieuwe info verteld, zo hebben ze weten te vertellen dat als je 6 sterren politie achter je aan krijgt dat er dan geen leger komt maar SWAT busjes. Een stukke beter dus.

Link to comment
Delen op andere websites

komt vanavond op tmf om 9 uur :Y

beter.. bedankt voor de tip :tu:

maar weet niet zeker of ze het over GTA IV gaan hebben hoop het wel :puh:

Wat lul je dan man... :7 KIJK NU ALLEN OP NEDERLAND 1, DAAR ZIE JE OP DIT MOMENT NAMELIJK INGAME BEELDEN VAN GTA IV! :klap: Ik weet dit trouwens niet zeker, maar ik hoop gewoon van wel. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...