Biocount Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 komt vanavond op tmf om 9 uur beter.. bedankt voor de tip maar weet niet zeker of ze het over GTA IV gaan hebben hoop het wel nee oke.. maar tis eigenlijk wel leuk om tezien even goed kijk vrijwel nooit tmf dus mis het eigenlijk altijd Reageren
Vice City fan Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Op de zite van gamekings staat dat het pas op 18 Maart begint... Ook op de site van TMF staat dat het vanavond niet komt.. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 (bewerkt) Ono zegt meestal ook altijd Geen Comentaar. Er komt geen GK strax kijk maar in de Gids. Bewerkt: 4 maart 2008 door Online. Reageren
ken9 Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Op de zite van gamekings staat dat het pas op 18 Maart begint... Ook op de site van TMF staat dat het vanavond niet komt.. ik keek op de tv gids van rtl op de site en daar stond van wel zien van eigens wel Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 (bewerkt) Op de zite van gamekings staat dat het pas op 18 Maart begint... Ook op de site van TMF staat dat het vanavond niet komt.. ik keek op de tv gids van rtl op de site en daar stond van wel zien van eigens wel Nou ga jij dan nu maar is naar TMF, er is mooi niks... ..behalve muziek (tijd: 21:08) Bewerkt: 4 maart 2008 door Kai-ShockWave Reageren
ken9 Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Op de zite van gamekings staat dat het pas op 18 Maart begint... Ook op de site van TMF staat dat het vanavond niet komt.. ik keek op de tv gids van rtl op de site en daar stond van wel zien van eigens wel Nou ga jij dan nu maar is naar TMF, er is mooi niks... ..behalve muziek (tijd: 21:08) ja ik zie het keek ook ff op teletekst van tmf staat er ook dat NIET komt dan zal 18 maart wel beginnen Reageren
Rickos Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Boeien, Insidegamer heeft GTA IV zelfs gespeeld. En veel nieuwe info verteld, zo hebben ze weten te vertellen dat als je 6 sterren politie achter je aan krijgt dat er dan geen leger komt maar SWAT busjes. Een stukke beter dus. Dit vind ik best mooie onzin Uit de hele preview van Insidegamer heb ik kunnen halen dat ze hem zelf niet gespeeld hebben Het is namelijk zo dat deze preview gigantisch veel op die van kikizo lijkt en als je de game zelf even kan spelen doe je niet allemaal hetzelfde. Iedereen heeft vaak een apart verhaal en het komt mij dus een beetje ongeloofwaarlijk over... Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Dennis en Boris gaan naar Rockstar: klik Bewerkt: 21 maart 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
joppie Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Dat filmpje is egt vet! had ik maar zo'n beroep! Reageren
js007 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Dennis en Boris gaan naar Rockstar: klik bestaat die niet al een paar weken ? Reageren
snowguard3 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Hallo!Ik zat net even gamekings te kijken en vlak na een review kwam er een stukje over Gta IV.. Boris van Gamekings, stond te praten met een medewerker van Rockstar Games. Toen vroeg hij de vraag: Wanneer komt Gta IV uit?, ik dacht dat het eindelijk zo ver was. Maar nee, hij zij dat hij daar nog niks over bekend mocht maken. Erg jammer dus ik had het zo gehoop! Misschien is het ook wel handig om de nieuwtjes over Gta IV van Gamekings hier te posten. Hier de site van Gamekings: Klik hier Mvg, GrandTheftTwanO het is al zo lang bekend gemaakt dat gta 4 op 29 april zou komen Reageren
dynastus Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Wat maakt een releasen-datum nou uit als het uiteindelijk om de game gaat. Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 als je nou beter had opgelet. eerst vroeg boris ja wanneer komt hij uit daarna zegt die ene onno: geen commentaar daarna zegt boris: dat mag je wel zeggen want hij komt 29apr. uit. onno antwoord daarop: oja dat wisten jullie al! dus volgende keer beter oopletten Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Hallo!Ik zat net even gamekings te kijken en vlak na een review kwam er een stukje over Gta IV.. Boris van Gamekings, stond te praten met een medewerker van Rockstar Games. Toen vroeg hij de vraag: Wanneer komt Gta IV uit?, ik dacht dat het eindelijk zo ver was. Maar nee, hij zij dat hij daar nog niks over bekend mocht maken. Erg jammer dus ik had het zo gehoop! Misschien is het ook wel handig om de nieuwtjes over Gta IV van Gamekings hier te posten. Hier de site van Gamekings: Klik hier Mvg, GrandTheftTwanO het is al zo lang bekend gemaakt dat gta 4 op 29 april zou komen 8 januari nog niet.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.