Jump to content

Key to Her Heart

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedereen,

Heb een vreemd probleempje met de missie key to her heart.

Heb het spel al eens uitgespeeld zonder mods en ben het spel nu aan het spelen met Noobmode. alles gaat super tot ik aan de missie Key to her heart kom. Het gewone achtervolgen lukt goed maar daarna moet ik plots zelf een minigame spelen waarbij het blijkbaar de bedoeling is millie te spanken. En daar zit mijn probleem: ik krijg de timing maar niet juist en verlies dus constant deze anders toch vrij makkelijke missie. Heeft er soms iemand tips? Of weten jullie hoe ik de gewone klassieke missie kan herstellen (volgens, pak oppikken, meester neerslaan en klaar.

Ik vermoed dat deze verandering van de noobmode mod moet komen want dat is het enige wat veranderd is.

Groeten,

Fastflip

Geplaatst:

Dan heb je waarschijnlijk het tweede vakje aangevinkt tijdens de instalatie, dan is de missie onmogelijk te voltooien. Je zult de normale versie moeten instaleren, dat is het eerste vakje tijdens de instalatie. ;)

Geplaatst:
Dan heb je waarschijnlijk het tweede vakje aangevinkt tijdens de instalatie, dan is de missie onmogelijk te voltooien. Je zult de normale versie moeten instaleren, dat is het eerste vakje tijdens de instalatie. ;)

Toch ook new game dan?

_O_ _O_ Kleinzoon _O_ _O_

Geplaatst:

Bedankt voor het snelle antwoord, heb wel nog een paar vraagjes:

bedoel je dat ik de Normal Version (De gewone missies en storyline + de n00bmode) moet installeren?

Want dat heb ik zo al geinstalleerd. Ik wou de klassieke storyline met het gemak van de cheats.

Zou het een gewone bug kunnen zijn? en als ik gewoon noobmode herinstalleer in de normal version, zou mijn savegame dan nog werken?

alvast bedankt!

Fastflip

Geplaatst:

Je kunt de missie ook gewoon zonder spanking doen. Haal de spanking niet en ga daarna weg. Haal haar daarna een keer op (Niet in de 'gimp suit', maar in normale kleding) voor een date. Breng haar tijdens de date om het leven. Nu zal Woozie je bellen, dat je bij haar moet inbreken. Ga dan naar het huis toe, ga naar binnen en steel de key card. Missie volbracht. :)

• 4 weken later...
Geplaatst:

ik heb gta uit gespeeld maazr vraag wat was key to hear hart ook all weer foto's ??? ik heb het samen met mij stiefbroer gedaan mischien heeft hij die missie wel gedaan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...