Jump to content

GTA San Andreas


Tim

Recommended Posts

Hey vorige week heb ik trouwens gelezen op een betrouwbare site (welke het nou was weet ik ff niet), dat SA idd uit zo komen op de ps2 in oktober 2004, maar op de pc komt ie pas uit in het derde kwartaal 2005, das dus in de herfst, dus nog dik een jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry:

En dat is dan in de VS!!!!!!!! :angry:

Dus voor europa duurt het nog es langer! :angry:

Grr, misschien moet ik maar ens gaan sponsoren ofzow, dan bied ik ze zoveel geld dat ze san andreas nog eerder uitbrengen, of zouden ze dan nog niet klaar zijn met et spel??? :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 8-Ball

    20

  • Arjen

    15

  • The Outlaw

    13

  • Don Falcone

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maaruh betekent het nu ook dat ze heel SA helemaal opnieuw weer moeten gaan maken om em alleen nog op PC te laten uitbrengen? Of is het alleen overzetten ofzo, weet niet hoe je een ps2 spel overzet naar pc, denk ook niet echt dat dat mogelijk is. Of zijn ze daar tegelijk mee begonnen, de ene helft maakt PS2 versie en de andere helft PC?

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet ook vooral niet de mogelijkheden die met de ps2 niet mogelijk zijn:

Mp3mogelijkheid

Skin-stuff

inderdaad al die dingen van handling en data enzo

Zeg het even als ik nog iets vergeet, zou best kunnen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

de pc versie is eigenlijk hetzelfde als op de ps2 want kijk op de ps2 kan je weliswaar niet modden maar al die files zijn hetzelfde.

dus ze hoeven alleen de controls en overige knopjes te doen hoor ;)

Duurt dat zo lang?

Link to comment
Delen op andere websites

de pc versie is eigenlijk hetzelfde als op de ps2 want kijk op de ps2 kan je weliswaar niet modden maar al die files zijn hetzelfde.

dus ze hoeven alleen de controls en overige knopjes te doen hoor ;)

Duurt dat zo lang?

Nee dat duurt zo lang omdat R* een exclusiviteits contract heeft met sony dit betekent dat een spel altijd als eerste op de ps uitkomt en hoe lang het dan duurt voordat het op een ander platform uitkomt hangt van het contract af. (Soms een tijscontract soms een verkoop contract) Lullig he als je dus geen Ps2 hebt zal geen enkel spel van R* als eerste op de PC uitkomen. En is het niet zo dat elke game op een pc gemaakt wordt en dan omgezet wordt naar een bepaalde console.

Bewerkt: door pluutje
Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoeft absoluut niet zo te zijn, dat de game van pc naar console overgezet wordt, het kan allebei.(dus van console naar pc en andersom)

Het is alleen belachelijk dat het zo is dat het eerst op de ps2 uitgebracht wordt en dan pas op de pc. Op de ps2 is het ook veel en veel duurder. (60 piek ofzow??)

Dat is ook een van dé redenen waarom ik geen consoles aanschaf, en dat ook nooit zal doen. Die spellen zijn veel te duur! Natuurlijk weet ik nog zat andere redenen waarom ik absoluut nooit (bijv.) een ps2 zal kopen, maar dan dwaal ik denk ik teveel van het topic af. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoeft absoluut niet zo te zijn, dat de game van pc naar console overgezet wordt, het kan allebei.(dus van console naar pc en andersom)

Het is alleen belachelijk dat het zo is dat het eerst op de ps2 uitgebracht wordt en dan pas op de pc. Op de ps2 is het ook veel en veel duurder. (60 piek ofzow??)

Dat is ook een van dé redenen waarom ik geen consoles aanschaf, en dat ook nooit zal doen. Die spellen zijn veel te duur! Natuurlijk weet ik nog zat andere redenen waarom ik absoluut nooit (bijv.) een ps2 zal kopen, maar dan dwaal ik denk ik teveel van het topic af. ;)

Sony betaalt vet om dat spel als eerste uit te mogenbrengen aan R*.

Alleen in de hoop dat jij dan een ps2 koopt en meerdere spellen daarvoor. Zo zit de markt helaas voor ons in elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...