Arjen Geplaatst: 19 maart 2004 Rapport Geplaatst: 19 maart 2004 Jah..nou je het zegt.. :blink: Dat is heel gek..moeten ze iets extra's doen ofzo? Reageren
Le Freak Geplaatst: 19 maart 2004 Rapport Geplaatst: 19 maart 2004 Waarom zit er eigenlijk zo'n groot verschil tussen die release data......vind ik opzich wel maf....... Waarschijnlijk is het voor de PC veel moeilijker te maken en af te ronden.. GTA1 is eigenlijk begonnen op de super nintendo (of was er toen al PS??) Maar het is voor de pc veel moeilijker omdat je dan ook moet installeren, en alle files moeten kloppen ensow.. zoiets.. <_< Reageren
djvinnie Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Geplaatst: 21 maart 2004 Vind het wel jammer dat de Nieuwe GTA voor de PC veel later uitkomt!! Maar de mijn vraag is WAAROM??? Reageren
Joriz Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Geplaatst: 21 maart 2004 Vind het wel jammer dat de Nieuwe GTA voor de PC veel later uitkomt!! Maar de mijn vraag is WAAROM??? Grand Theft Auto San Andreas komt exclusief op de Playstation uit. Sony betaald hier veel geld voor aan Rockstar Games. We moeten blij zijn dat het na een half jaar op de PC kan uikomen. Ze moeten het helemaal omzetten en Playstation en Rockstar wil ook dat het iets later komt want dan kunnen ze eerst veel geld verdienen met de Playstation 2 exsamplaren en daarna nog is met de PC versie. <_< Reageren
djvinnie Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Geplaatst: 21 maart 2004 Bedankt voor de info!! Jammer dat mensen toch zo op geld belust zijn <_< <_< Reageren
Le Freak Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Geplaatst: 21 maart 2004 Bedankt voor de info!! Jammer dat mensen toch zo op geld belust zijn <_< <_< Rockstar moet toch ook aan zijn centen komen, denk ik!? :lol: Reageren
djvinnie Geplaatst: 22 maart 2004 Rapport Geplaatst: 22 maart 2004 ja das waar. Hoeveel €€ zou hij eigenlijk gaan kosten???? Reageren
8-Ball Geplaatst: 22 maart 2004 Rapport Geplaatst: 22 maart 2004 Ik weet het niet, maar ik weet heel zeker dat hij duur zou kosten! Reageren
Le Freak Geplaatst: 22 maart 2004 Rapport Geplaatst: 22 maart 2004 ja das waar. Hoeveel €€ zou hij eigenlijk gaan kosten???? € 49,99, lees maar 1 pagina trug Reageren
8-Ball Geplaatst: 23 maart 2004 Rapport Geplaatst: 23 maart 2004 Kan je in San Andreas als je cheats gebruikt het wel 100% uitspelen? Ik denk het niet, ik vind dat wel vervelend en jammer als dat zo is! Reageren
Don Falcone Geplaatst: 23 maart 2004 Rapport Geplaatst: 23 maart 2004 In welke tijd speelt gta san andreas af? ik hoop gewoon rond 1990-2000. maar het was wel cool toen gta vice city naar gta 3 uitkwam dat er toen zo'n gastje uit liberty city (leger gastje met 1 arm) in vice city weer voorkwam maar dan met 2 armen, omdat vice city daar voor afspeeld. nu weet ik hoe hij in gta3 maar 1 arm had Reageren
Le Freak Geplaatst: 23 maart 2004 Rapport Geplaatst: 23 maart 2004 In welke tijd speelt gta san andreas af? ik hoop gewoon rond 1990-2000. San Andreas speelt zich af in de jaren 70.. Reageren
8-Ball Geplaatst: 23 maart 2004 Rapport Geplaatst: 23 maart 2004 Ja, zie je oudere auto's? Is alles ouder of hetzelfde? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.