Le Freak Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Het is een gerucht dat het zich in 1977 afspeelt.. Deze is van een betrouwbare website! www.Gta-SanAndreas.com Ik hoop dat het zich in het verleden afspeelt, met een hippy sfeertje Reageren
8-Ball Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Leuke site! 1977 vind ik wel goed! :lol: Reageren
Le Freak Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Maar jah, het is maar de vraag of je het kan geloven.. Want hoe moeten zij dit te weten zijn gekomen?? Er staat niks op de website van Rockstar.. En ik denk ook niet dat Rockstar iets wil vertellen, aan wie dan ook! Reageren
Arjen Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Dan kan je tot nu toe er niks over zeggen.. denk je dat Rockstar Games het wel tegen gtasanandreas.com gaat zeggen en niet tegen GTAgames.nl? Reageren
Le Freak Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Haha, ik heb geen idee.. Ik weet niet of Joriz wel eens een e-mailtje heeft gestuurd naar Rockstar, met de vraag of ze iets willen vertellen.. Als dat niet zo is, wil ik het wel doen! :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Haha, ik heb geen idee.. Ik weet niet of Joriz wel eens een e-mailtje heeft gestuurd naar Rockstar, met de vraag of ze iets willen vertellen.. Als dat niet zo is, wil ik het wel doen! :lol: Hahahaha...jaja.. het zou wel lullig zijn als Rockstar het niet aan GTAgames verteld.. Reageren
8-Ball Geplaatst: 5 april 2004 Rapport Geplaatst: 5 april 2004 Mischien willen ze alles geheim houden? Reageren
8-Ball Geplaatst: 5 april 2004 Rapport Geplaatst: 5 april 2004 Het is niet zo erg dat ze niks zeggen! lekker spannend! :lol: :wub: Reageren
Arjen Geplaatst: 5 april 2004 Rapport Geplaatst: 5 april 2004 Het is niet zo erg dat ze niks zeggen! lekker spannend! :lol: :wub: Ja...eigenlijk hebben ze daar wel gelijk in Ze konden beter ook niet zeggen wanneer GTA San Andreas uit komt... Reageren
8-Ball Geplaatst: 6 april 2004 Rapport Geplaatst: 6 april 2004 Nou, dat niet, anders komt hij in een keer uit en niemand weet het! In een keer hoort iedereen het! Reageren
Arjen Geplaatst: 6 april 2004 Rapport Geplaatst: 6 april 2004 Nou, dat niet, anders komt hij in een keer uit en niemand weet het! In een keer hoort iedereen het! K bedoel het als grapje.. Reageren
8-Ball Geplaatst: 6 april 2004 Rapport Geplaatst: 6 april 2004 o, ik zach dat niet in de tekst staan, toch een leuk grapje! Edit: Wisten jullie al dat er een witte rand om GTA San Andreas was? :lol: Reageren
Gta racer Geplaatst: 20 mei 2004 Rapport Geplaatst: 20 mei 2004 Ik heb op verschillende websites gelezen dat gta sa zich in de jaren 90 afspeelt dit staat onderanderen op Gta sanandreas.nl Reageren
8-Ball Geplaatst: 24 mei 2004 Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Ja, dat staat ook al in andere topics! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.