Lantyz Geplaatst: 5 juni 2004 Rapport Geplaatst: 5 juni 2004 Wisten jullie al dat er een witte rand om GTA San Andreas was? :lol: Wat bedoel je met een 'witte rand'? :huh: :blink: Reageren
8-Ball Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 Wisten jullie al dat er een witte rand om GTA San Andreas was? :lol: Wat bedoel je met een 'witte rand'? :huh: :blink: Om de naam. Dat was niet zo bij andere GTA's! Plaatje: Gaat niet! Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 *kijkt naar plaatje* *ziet witte rand* Aha... een witte rand... Misschien omdat de achtergrond ook zwart is? Reageren
8-Ball Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Geplaatst: 7 juni 2004 *kijkt naar plaatje**ziet witte rand* Aha... een witte rand... Misschien omdat de achtergrond ook zwart is? Kijk maar mijn handtekening, daar zie Grand Theft Auto San Andreas/VC/3 enzo! Bij san andreas zie iets wits erom heen! Dat is niet zo bij GTA VC of 3! \Plaatje voor als je me niet begrijpt! Reageren
markdoggen Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Weet er iemand wanneer dat hij uit komt voor copmputer? best wel lastig he lezen Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Zonder die witte rand is de ZWARTE rand rond de letters niet te zien tegenover een zwarte achtergrond Reageren
Le Freak Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Zonder die witte rand is de ZWARTE rand rond de letters niet te zien tegenover een zwarte achtergrond Juist, het is gewoon een niet belangrijk detail Reageren
samus (gast) Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 (bewerkt) so we dwalen af ok das wel een beetje bijdehand Bewerkt: 23 juli 2004 door samus Reageren
Eclipse Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 hier is heb weer een screen van een boerderij in SA: Reageren
liltuner Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2004 ole best mooie screen ja Reageren
Tim14 Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2004 ik denk dat er ook daar boeren rondlopen met een shotgun net zoals die reclame van de postbank Reageren
jochem Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 ja en als je daar dan op hun gebied komt kan je maar beter een quad stelen want echt vriendelijk zullen ze niet zijn verw8 ik Reageren
Lantyz Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 boeren met een shotgun REDNECKS!!! :lol: Joah! Ik wil de Rednecks weer terug! Reageren
The Godfather Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 komen er geen koeien in voor en kippen......owja dat mag zeker niet van stichting wakker dier Reageren
Lantyz Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Daar heb ik ook al 's over na zitten denken... Er mogen geen dieren, kinderen, etc. in GTA voorkomen, om het niet te grof te maken. Maar hoe zit dat dan met die boerderijen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.