flo Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Is er misschien iemand die alle textures (dus niet de vorm) van gta vc kan veranderen? Ik ken iemand die bezig is met het hele spel te veranderen, maar dat word al gauw een paar hondred mb. ik zou best vc willen spelen waar de kleuren, en reclameborden en zo volledig anders zijn. Reageren
flo Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Hoe moet je trouwens de textures van auto's veranderen? de omgeving kan ik wel maar auto's niet... Reageren
Joriz Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Met en IMG editor. Die kan je downloaden op GTAgames.nl Reageren
flo Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Die heb ik maar het lukt mij niet om auto's te veranderen... ik kan wel gebouwen veranderen. Reageren
djvinnie Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Die heb ik maar het lukt mij niet om auto's te veranderen... ik kan wel gebouwen veranderen. Is dat interresant dan :huh: Reageren
Arjen Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Jah dat heb ik ook al geprobeerd...(niet dat het lukt) Maar het komt er wel chill uit te zien Reageren
snur Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Geplaatst: 20 april 2004 tip: gebruik txd editor of vice txd daarmee kun je al die plaatjes enzo exporteren om te bewerken, en dan weer in het spel zetten. Reageren
flo Geplaatst: 26 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2004 dat lukt dus niet... natuurlijk heb ik vice txd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.