Jump to content

Moet ik betalen voor MTA?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo iedereen ik heb een paar vragjes over MTA sa deathmatch

• moet je er voor betalen? nee dus * maar moet je dan betalen voor de server waar je op speelt.
  • moet je dan de cd van san andreas er in steken?*

antwoord :tu: ik kan niet wachten om te beginen :eten:

Bewerkt: door js007
Geplaatst:
hallo iedereen ik heb een paar vragjes over MTA sa deathmatch

Moet je er voor betalen?

Nee, het programma is gewoon gratis te downloaden. Let ook op dat dit nog niet de "echte" versie is die nu uit is gekomen, maar meer een beta van het programma.
ik heb een probleem :-( met het opstarten. Als ik op het exe bestantje druk komt er iets op om te instaleren dan instaleert hij zeker maar bij mij zit ik vast bij het venster van een account maar wat moet ik daar doen? En wat moet ik doen voor een acount aan te maken.
Wanneer de installatie vraagt om een account aan te maken druk je op ja. Als het goed is start er dan een internetbrowser op waar je de mogelijkheid krijgt zo'n account te maken. Voer hier je nickname in en alles wat er nog meer gevraagd wordt. Zodra je het account aangemaakt hebt, ga je zelf terug naar de installatie en voer je je nickname + wachtwoord daar in. Daarna vervolg je de installatie weer.

Waar zo'n account precies voor dient weet ik zo niet meer, maar het is wel belangrijk dat je zo'n account maakt en de gegevens invoert bij de installatie. Wanneer je namelijk geen gegevens invoert krijg je op den duur de foutmelding dat er iets met je serial nummer is en doet DM het dus niet.

moet je dan de cd van san andreas er in steken?
Die hoeft er pas in zodra je het spel wil beginnen. De installatie kan gewoon zonder de cd van San Andreas in de drive.

Veel plezier :cya:

Geplaatst:

bij mij zecht de computer dat hij de browser open gaat doen maar dat doet hij niet wat is er aan de hand

ik kan me dus niet registreren. antwoord 8)

Geplaatst:
Probeer achter de link te komen en doe het dan handmatig misschien?

Ik zou niet weten waar ik die link zou moeten zoeken . Kan iemand mij die link doorgeven.ik zou vandaag nog eens willen er op spelen plees :-( . toch bedankt :cya:

is MTA aleen voor v1.0 dat kwam op mijn scherm :duh:

ik heb namelijk v2.0 :duh:

kan iemand mij helpen :cry:_O_

Geen nood, als je >>deze<< downgrader even download en even je SA patch kun je SA gaan modden, én dus ook MTA spelen. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

ik kan het nu opstarten als je je paswoord moet ingeven staan er 3 vakjes 1 voor je naam, 1 voor je paswoord en dat andere wat moet ik daar invullen ? antwoord plees 8)

het is mij gelukt :dans:

Maar ik heb nog een vraagje. zou MTA op v2.0 uitkomen? antwoord :tu:

Bewerkt: door js007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...