Twinsen Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 hoi allemaal, ik wil van mijn server een protect the pm server maken, maar ik kan geen voorbeeld script vinden... Weten jullie misschien meer? alvast bedankt, Twinsen Reageren
tayama3 Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 maar ik kan geen voorbeeld script vinden... Twinsen Heb je al op het SA-MP forum gekeken Dat zou ik eerst doen voordat ik ging posten Op het sa-mp forum staat wel wat denk ik zoek maar;) Succ6 Tayama Reageren
Twinsen Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 maar ik kan geen voorbeeld script vinden... Twinsen Heb je al op het SA-MP forum gekeken Dat zou ik eerst doen voordat ik ging posten Op het sa-mp forum staat wel wat denk ik zoek maar;) Succ6 Tayama Ja ik had eerst al gekeken maar nog geen suc6 Reageren
Ymosky Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 hmm ik denk bij pm aan Personal Message Ik denk dat het Protect the Prime Minister is Dat zit ingebouwd in deze game-mode op samp forum: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=11144.0 Ik weet alleen niet of deze wel zo geweldig is, het is een game-mode van 800 regels ofzo. Ik denk toch dat je het grotendeels zelf zult moeten maken. Maar dat hebben ze je op samp forum al verteld volgens mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.