Jump to content

radio

mrtuning

Recommended Posts

als je hem op de pc installeerd kun je tijdens het installeren kiezen of je er ook radio-zenders bij wilt installeren, misschien ligt daar de fout, dus maak een back-up van je save-games en zet hem erop nieuw op.

Ik denk dat het daar aan ligt.

Delen op andere websites

als je hem op de pc installeerd kun je tijdens het installeren kiezen of je er ook radio-zenders bij wilt installeren, misschien ligt daar de fout, dus maak een back-up van je save-games en zet hem erop nieuw op.

Ik denk dat het daar aan ligt.

hier was ik al bang voor :duh: en heb net vette auto's in :duh: maar toch bedankt :cya:

Bewerkt: door mrtuning
Delen op andere websites

Een klein ideetje voor als je al je wagens wilt houden, wat misschien wel van pas zou komen. Maak een backup van de bestanden die zijn aangepast van de wagens. Meestal zijn dit de gta3.img, Handling.cfg, carcols.ide. Als je deze eventjes kopiëert en in een andere map zet, en na de her-installatie weer de originele overschrijft, zou dat ook kunnen werken. :)

Het enigste probleem zou de gta3.img kunnen zijn, aangezien deze erg groot is. Het overschrijven van het origineel zal dan ook lang duren.

Delen op andere websites

Een klein ideetje voor als je al je wagens wilt houden, wat misschien wel van pas zou komen. Maak een backup van de bestanden die zijn aangepast van de wagens. Meestal zijn dit de gta3.img, Handling.cfg, carcols.ide. Als je deze eventjes kopiëert en in een andere map zet, en na de her-installatie weer de originele overschrijft, zou dat ook kunnen werken. :)

Het enigste probleem zou de gta3.img kunnen zijn, aangezien deze erg groot is. Het overschrijven van het origineel zal dan ook lang duren.

ik heb de auto's nog in rar bestand dus dat maakt niet veel uit, by the way thx voor de tip,

Bewerkt: door mrtuning
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...