lievileve Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Missie(s): Learning to Fly Cheaten: Nee Versie: 2 Overig: ik ben helaas belabberd in vliegen en kom hier dus niet zelf uit. Na een uur of 3 schreeuwen tegen mijn pc geef ik het graag uit handen als iemand mij ermee zou kunnen helpen, want dit is niet goed voor mijn gezondheid De eerste 2 zijn me dan nog geluk (Takeoff & Landing) maar daarna bak ik er niets meer van Alvast bedankt! GTASAsf3.b
DenkaanHenk Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Zal ik voor je doen. Missie Learning to Fly voltooid! Ik heb de missie Learning to Fly voltooid zonder cheats te gebruiken, de missie Fender Ketchup is beschikbaar. De Savegame zit in de bijlagen, veel plezier in GTA San Andreas. Bewerkt: 9 januari 2008 door DenkaanHenk
lievileve Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Zal ik voor je doen. Missie Learning to Fly voltooid! Ik heb de missie Learning to Fly voltooid zonder cheats te gebruiken, de missie Fender Ketchup is beschikbaar. De Savegame zit in de bijlagen, veel plezier in GTA San Andreas. Mijn held! Hartelijk dank
Recommended Posts