Jump to content

Moet je perse op Imageschack inloggen om te kunnen Graphicen?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Hé aller beste Graphicussen,

Moet je perséé ingelogd zijn op Imageschack.us om te kunnen graphiven?

Neehoor, je kan ook gewoon uploaden op Imageshack zonder ingelogt te zijn. Als het goed is vind je bij de link uit mijn vorige zin rechtsboven het knopje 'browse'. Daarmee kan je een bestandje opzoeken, en vervolgens kan je het gratis zonder ingelogt te zijn uploaden, door een knop vlak eronder ;)

'Graphiven' doe je trouwens niet met Imageshack, op Imageshack kan je alleen bestanden uploaden. Graphiven oftewel designs maken doe je met Adobe Photoshop en dat soort programma's.

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:
Hé aller beste Graphicussen,

Moet je perséé ingelogd zijn op Imageschack.us om te kunnen graphiven?

Neehoor, je kan ook gewoon uploaden op Imageshack zonder ingelogt te zijn. Als het goed is vind je bij de link uit mijn vorige zin rechtsboven het knopje 'browse'. Daarmee kan je een bestandje opzoeken, en vervolgens kan je het gratis zonder ingelogt te zijn uploaden, door een knop vlak eronder ;)

'Graphiven' doe je trouwens niet met Imageshack, op Imageshack kan je alleen bestanden uploaden. Graphiven oftewel designs maken doe je met Adobe Photoshop en dat soort programma's.

waar kun je Adobe Photoschop downloaden dan?

Geplaatst:

op de site van adobe ^_^

Als je er nieuw mee bent kun je beter eerst de gratis trial-versie downloaden zodat je in 30 dagen even

kunt zien hoe het in elkaar steekt en dan als het bevalt nog eventueel kopen.

Geplaatst:
waar kun je Adobe Photoschop downloaden dan?

Laat ik het zo zeggen: je kan Adobe Photoshop downloaden, maar het is helaas verboden om daarover te praten aangezien dat illegaal is. Je kan het gelukkig ook legaal kopen, namelijk hier. Je zult er echter wel wat voor moeten neerleggen, maar je krijgt er zeker wat voor terug, want Photoshop is echt een heerlijk programma :)

Geplaatst:

Wat moet ik dan kiezen met al die MAC's enzo?

Die staan er en dan moet ik kiezen uit engflish ofzo en daarna uit

Adobe Illustrator CS3

Adobe Flash CS3 Professional

Adobe Photoshop Lightroom

Of beter gezegd: Welke moet ik downloaden......??

Geplaatst:

zoek gewoon bij google:Adobe PS CS(1)(2)(3) trial downloaden

En als je hem krijgt zoek dan goeie tuts op het internet of hier :Y

Geplaatst:

Ik zou gewoon even hier kijken als ik jouw was, dat is denk ik de makkelijkste manier. Indien je geen account hebt kan je er gratis één aanmaken. Op deze site vind je de officieële gratis trial van ongeveer 30 dagen, waarmee je dus een beetje kan uitvinden hoe Photoshop in elkaar zit. Als het je goed bevalt dan kan je overwegen het te kopen, en anders dan heb je het in ieder geval geprobeerd :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...