Jump to content

welke processor is dit?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraagje ik wil deze processor kopen mar ik weet nie wat het typenummer hier van is

ik heb hem hier van deze site als je op het plaatje drukt krijg je de specificaties.

>>> Door RonaldVC: link verwijderd.<<<

ik hoop dat iemand me kan helpen _O_

alvast bedankt

Geplaatst:

Ik heb op het plaatje gedrukt maar dan krijg ik te zien dat zamora 200 euro erbij krijgt? Zou je die specificaties willen posten?

Geplaatst:
Ik heb op het plaatje gedrukt maar dan krijg ik te zien dat zamora 200 euro erbij krijgt? Zou je die specificaties willen posten?

klik er maar niet op , dit is denk van zo spaar of spelletje op internet, dan moeten er zoveel mogelijk mensen ergens op klikken en krijgt hij weer puntjes ergens voor. hij heeft zich waarschijnlijk hier geregistreerd om ff wat puntjes te scharrelen

Geplaatst:

klik er maar niet op , dit is denk van zo spaar of spelletje op internet, dan moeten er zoveel mogelijk mensen ergens op klikken en krijgt hij weer puntjes ergens voor. hij heeft zich waarschijnlijk hier geregistreerd om ff wat puntjes te scharrelen

Inderdaad, derhalve link verwijderd, en topic gesloten...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...