Jump to content

gunarodney

Recommended Posts

Hallo beste forum gebruikers ik ben rodney en ik heb gta vcs en ik wil online aleen er blijft meschien wel 5 uur looking for host staan ?? hoe kan dat? alsjeblieft help me

vcs dat lijkt me sterk ik denk dat je sa bedoelt welkom op het forum trouwens!

Delen op andere websites

Hallo beste forum gebruikers ik ben rodney en ik heb gta vcs en ik wil online aleen er blijft meschien wel 5 uur looking for host staan ?? hoe kan dat? alsjeblieft help me

Waarschijnlijk doe je 'local' multiplayer, dat kan alleen met mensen om je heen en niet wereldwijd. Die mogelijkheid heeft VCS helaas niet. Een host die host het spel, en dat kan je het beste zelf doen. Vervolgens moet een vriend, of iemand anders in een bepaalde straal om je heen zich aanmelden voor jouw potje waarna het kan beginnen :)

Delen op andere websites

Waarschijnlijk doe je 'local' multiplayer, dat kan alleen met mensen om je heen en niet wereldwijd. Die mogelijkheid heeft VCS helaas niet. Een host die host het spel, en dat kan je het beste zelf doen. Vervolgens moet een vriend, of iemand anders in een bepaalde straal om je heen zich aanmelden voor jouw potje waarna het kan beginnen :)

Oke thanks! Ja ik zit soms heel lang te wachte maar er komt niks :puh: oke bedankt! ik dacht egt ik zit op multiplayer ( met verbinding ) en ik zie niks. :puh:

Delen op andere websites

Oke thanks! Ja ik zit soms heel lang te wachte maar er komt niks :puh: oke bedankt! ik dacht egt ik zit op multiplayer ( met verbinding ) en ik zie niks. :puh:

Nope, helaas is dat niet zo. Misschien zou het wel leuk zijn geweest, maar VCS dateert uit 2006, en toen was dat nog niet helemaal mogelijk. Maargoed, de lokale multiplayer mode is ook zeker het proberen waard, en vorig jaar is VCS trouwens uitgeroepen tot spel met de beste lokale multiplayer mode, door het Officieële Playstation Magazine (beter bekend als OPM).

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...