gunarodney Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 Hallo beste forum gebruikers ik ben rodney en ik heb gta vcs en ik wil online aleen er blijft meschien wel 5 uur looking for host staan ?? hoe kan dat? alsjeblieft help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 Hallo beste forum gebruikers ik ben rodney en ik heb gta vcs en ik wil online aleen er blijft meschien wel 5 uur looking for host staan ?? hoe kan dat? alsjeblieft help me vcs dat lijkt me sterk ik denk dat je sa bedoelt welkom op het forum trouwens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 Hallo beste forum gebruikers ik ben rodney en ik heb gta vcs en ik wil online aleen er blijft meschien wel 5 uur looking for host staan ?? hoe kan dat? alsjeblieft help me Waarschijnlijk doe je 'local' multiplayer, dat kan alleen met mensen om je heen en niet wereldwijd. Die mogelijkheid heeft VCS helaas niet. Een host die host het spel, en dat kan je het beste zelf doen. Vervolgens moet een vriend, of iemand anders in een bepaalde straal om je heen zich aanmelden voor jouw potje waarna het kan beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gunarodney Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 Hallo beste forum gebruikers ik ben rodney en ik heb gta vcs en ik wil online aleen er blijft meschien wel 5 uur looking for host staan ?? hoe kan dat? alsjeblieft help me Waarschijnlijk doe je 'local' multiplayer, dat kan alleen met mensen om je heen en niet wereldwijd. Die mogelijkheid heeft VCS helaas niet. Een host die host het spel, en dat kan je het beste zelf doen. Vervolgens moet een vriend, of iemand anders in een bepaalde straal om je heen zich aanmelden voor jouw potje waarna het kan beginnen Oke thanks! Ja ik zit soms heel lang te wachte maar er komt niks oke bedankt! ik dacht egt ik zit op multiplayer ( met verbinding ) en ik zie niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 Hallo beste forum gebruikers ik ben rodney en ik heb gta vcs en ik wil online aleen er blijft meschien wel 5 uur looking for host staan ?? hoe kan dat? alsjeblieft help me Waarschijnlijk doe je 'local' multiplayer, dat kan alleen met mensen om je heen en niet wereldwijd. Die mogelijkheid heeft VCS helaas niet. Een host die host het spel, en dat kan je het beste zelf doen. Vervolgens moet een vriend, of iemand anders in een bepaalde straal om je heen zich aanmelden voor jouw potje waarna het kan beginnen Oke thanks! Ja ik zit soms heel lang te wachte maar er komt niks oke bedankt! ik dacht egt ik zit op multiplayer ( met verbinding ) en ik zie niks. Nope, helaas is dat niet zo. Misschien zou het wel leuk zijn geweest, maar VCS dateert uit 2006, en toen was dat nog niet helemaal mogelijk. Maargoed, de lokale multiplayer mode is ook zeker het proberen waard, en vorig jaar is VCS trouwens uitgeroepen tot spel met de beste lokale multiplayer mode, door het Officieële Playstation Magazine (beter bekend als OPM). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.