Jump to content

Handtekening kan niet uploaden

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb een plaatje van google gepakt en heb het zitten bewerken. Nu is hij klaar en wil ik hem als handtekening. Dit lukt niet, hij heeft namelijk geen internet adress meer nu ik hem heb bewerkt en als je een handtekening wilt uploaden moet je het internetadress geven. Het plaatje lukt overigens wel als Avatar omdat ik daar geen adress nodig hebt. Wie kan mij helpen..

Geplaatst:
Heb een plaatje van google gepakt en heb het zitten bewerken. Nu is hij klaar en wil ik hem als handtekening. Dit lukt niet, hij heeft namelijk geen internet adress meer nu ik hem heb bewerkt en als je een handtekening wilt uploaden moet je het internetadress geven. Het plaatje lukt overigens wel als Avatar omdat ik daar geen adress nodig hebt. Wie kan mij helpen..

Het is al vaak en veel uitgelegt hoe dit werkt, en dit kan je het makkelijkste doen met Imageshack.us. Klik op browse/bladeren om het plaatje op je computer te zoeken, en vervolgens hoef je alleen nog maar op 'host it' the klikken. Als hij geupload is krijg je als het goed is een aantal links. In de meeste gevallen en ook hier kan je het beste de onderste gebruiken, dat is namelijk een directe link naar het plaatje, en dus het 'internetadres'. Deze kan je kopieren met Ctrl+C als je hem geselecteerd hebt, en vervolgens moet je de link op het forum tussen de tags plaatsen. Dat ziet er zo uit:

[img= Hier de link, deze plak je met Ctrl + V als je hem gekopierd hebt ]

Je kan deze code regelrecht overnemen in je handtekening, of je kan dit doen met het boomicoontje, bovenaan in het menu'tje. Veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...