Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Hoe moet je die ene jump doen waarmee je over civil's impound moet springen hoe kom ik tegenover op die dak? Welke voertuig moet je nemen? en hoe kun je hem het beste nemen?

O ja ik kan geen save game aanvragen speel hget op de ps2

Alvast bedankt

Geplaatst:
Je kunt het beste een PCJ-600 nemen die >>>hier<<< te vinden is, veel succes met de stunt. ;)

Ja maar ik kan er niet overheen ik knal de hele tijd tegen de rand aan waardoor de jump failed mishcien nog wat meer tips?

Geplaatst:

Ik weet niet of dit ook in VCS kan, maar probeer je control stick een beetje naar voren te duwen zodat je meer gaat bukken op de motor. Hierdoor ga je wat sneller, wat ook wel effect heeft op de landingsplaats waneer je springt. Dit kon ook in VC en SA, maar ik weet niet zeker of dit on VCS kan.

Geplaatst:
Ik weet niet of dit ook in VCS kan, maar probeer je control stick een beetje naar voren te duwen zodat je meer gaat bukken op de motor. Hierdoor ga je wat sneller, wat ook wel effect heeft op de landingsplaats waneer je springt. Dit kon ook in VC en SA, maar ik weet niet zeker of dit on VCS kan.

Bedankt je kan inderdaag jezelf naar voren duwen maar ik heb nog een klein vraagje die ene jump in ocean beach waar blijkbaar over een gebouw moet springen hoe doe je die dan? want ik ben nog maar op de helft van de jump en het is al failed wat doe ik daar verkeerd?

Geplaatst:

Ik heb niet veel verstand van Unique Jumps, maar ik kan je gelukkig wel vertellen dat YuGiOhFm2002 en YuGiOhAngel een Unique Jumps handleiding hebben geschreven voor de PS2. Deze handleiding stond op de website gamefaqs.com. De handleiding is wel in het Engels. Ik zet hem even in mijn bijlage zodat je hem kan downloaden en lezen.

grand_theft_auto_vcs_jump.txt

Geplaatst:
Ik heb niet veel verstand van Unique Jumps, maar ik kan je gelukkig wel vertellen dat YuGiOhFm2002 en YuGiOhAngel een Unique Jumps handleiding hebben geschreven voor de PS2. Deze handleiding stond op de website gamefaqs.com. De handleiding is wel in het Engels. Ik zet hem even in mijn bijlage zodat je hem kan downloaden en lezen.

grand_theft_auto_vcs_jump.txt

ok super bedankt _O_

Geplaatst:

ok, ik zit weer een probleem namelijk:

Hoe moet je in gods naam die stunt van de white stallionz doen? ik ben er al uren mee bezig maar het lukt gewoon niet en volgens dat boekje dat colonel cortez heeft gestuurd staat ook bij dat deze moeilijk gaat maar hoe kun je hem dan halen?

En waarom zijn de stunts zo irritant? Ik bedoel in de vorige gta's had je niet zoveel problemen met die jumps maar hier moet je er uren over doen hoe komt dat?

Geplaatst: (bewerkt)
ok, ik zit weer een probleem namelijk:

Hoe moet je in gods naam die stunt van de white stallionz doen? ik ben er al uren mee bezig maar het lukt gewoon niet en volgens dat boekje dat colonel cortez heeft gestuurd staat ook bij dat deze moeilijk gaat maar hoe kun je hem dan halen?

En waarom zijn de stunts zo irritant? Ik bedoel in de vorige gta's had je niet zoveel problemen met die jumps maar hier moet je er uren over doen hoe komt dat?

ik kan je misschien wel helpen.ten eerst moet je recht voor het trapje staan.en ten tweede moet je in de adrodinamise(hoe je het ook schrijft) houding gaan liggen dat kan je doen door je analoge stickje(ook l3 genoemt) half naar voren te doen.veel succes

Bewerkt: door klaasko
Geplaatst:

Kan echt niemand me helpen? Ik ben al een hele tijd bezig maar ik kan hem echt niet halen. Ik weet inmiddels dat je 37m meot springen maar ik haal maar ongeveer 32 m hoe moet ik het nou doen dan?

Geplaatst:

Kom op weet echt maar dan ook echt niemand een enkele tip waardoor ik het kan halen? Want dat is het laatste wat ik nog hoef te doen voor de 100% en als ik uiteindelijk ver genoeg kom staat er nog jump failed asjeblieft help me

Geplaatst:
Kom op weet echt maar dan ook echt niemand een enkele tip waardoor ik het kan halen? Want dat is het laatste wat ik nog hoef te doen voor de 100% en als ik uiteindelijk ver genoeg kom staat er nog jump failed asjeblieft help me

vanaf hier moet je springen bij de achtelijk grote stip

post-60511-1201071130_thumb.png

Geplaatst:
Kan echt niemand me helpen? Ik ben al een hele tijd bezig maar ik kan hem echt niet halen. Ik weet inmiddels dat je 37m meot springen maar ik haal maar ongeveer 32 m hoe moet ik het nou doen dan?

Je geeft het antwoord eigenlijk zelf al: als je niet ver genoeg komt moet je harder rijden. Daarom raad ik je de PCJ600 aan, die gaat net wat harder dan de rest. Plan je aanloop zo goed mogelijk, en neem een zolang mogelijke aanloop. Het kan nooit kwaad als je aanloop iets te lang is. Om echt een hele hoge snelheid te halen moet je de analoge stick licht naar voren duwen zoals Ghostrider boven me al zei, en dan ben ik er echt van overtuigd dat je ver genoeg komt. Misschien niet in één keer, maar na een paar ik oefenen wel, want je zult vast wel een keer geluk hebben en de stunt halen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...