Jump to content

Online spelen met SA (PS2)..

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb op de PS2, San Andreas. Maar ik weet niet hoe je ONLINE kan spelen!

Weet iemand hoe dat moet?

SanAndreasGEK

Geplaatst:

Dat kan niet op de Playstation 2 versie, dat kan aleen op de computer versie van GTA San Andreas. ;)

Geplaatst:

Het is, helaas, niet mogelijk om online te kunnen spelen op de Playstation. Althans, niet legaal. MTA en SA-MP kun je alleen op de computer spelen. Eén troost; je kunt wel 2-player missions doen op de Playstation 2. Hier vind je vindplaatsen hiervan. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Bestaat er eigenlijk wel een progamma waar je dat mee kan dan??

Edit:

zo jullie zijn er snel bij :puh:

Bewerkt: door tjerk
Geplaatst:

Helaas, dit heb ik ook. Dit zal jammergenoeg niet gaan.

Wel kan je de 2 Player Functie gebruiken.

Vindplaatsen van deze pickups worden zo geplaatst.

Geplaatst:

Ik weet niet of het bestaat maar mijn kamaraad had een tijdje geleden iets over een internet adapter voor de ps2 zodat je Sa online kan doen bestaat dat echt of is dat een leugen van hem?

Geplaatst:

Ik weet niet of het bestaat maar mijn kamaraad had een tijdje geleden iets over een internet adapter voor de ps2 zodat je Sa online kan doen bestaat dat echt of is dat een leugen van hem?

Nou, het is niet helemaal waar. Er bestaat uiteraard een Online adapter, maar San Andreas heeft simpelweg gewoon geen internet-/ online functie. Of je nou een adapter hebt of niet, je kan dus niet online spelen. Je kan wel met z'n tweeën spelen door naar een van de multiplayer tekentjes te gaan. Je hebt nu split screen (Two player mode) en je zal kunnen spelen totdat je vriend of uiteraard jijzelf dood gaat, daarna verschijn je weer voor het tekentje en speel je weer Singleplayer :).

Geplaatst:

Nou, het is niet helemaal waar. Er bestaat uiteraard een Online adapter, maar San Andreas heeft simpelweg gewoon geen internet-/ online functie. Of je nou een adapter hebt of niet, je kan dus niet online spelen. Je kan wel met z'n tweeën spelen door naar een van de multiplayer tekentjes te gaan. Je hebt nu split screen (Two player mode) en je zal kunnen spelen totdat je vriend of uiteraard jijzelf dood gaat, daarna verschijn je weer voor het tekentje en speel je weer Singleplayer :).

Nee, het is zeker niet split-screen. Je speelt op 1 beeld, en hoe dichter je bij elkaar komt hoe veder het beeld inzoomd. Er zal dan ook mission failed staan alsje te ver van elkaar vandaan gaat.

Geplaatst: (bewerkt)
Nee, het is zeker niet split-screen. Je speelt op 1 beeld, en hoe dichter je bij elkaar komt hoe veder het beeld inzoomd. Er zal dan ook mission failed staan alsje te ver van elkaar vandaan gaat.

Ja inderdaad, ik zie het nu ook. Overigens klopt een ding niet bij jou post, inplaats van inzoomen is dit uitzoomen, uitzoomen is dat heel beel verder van elkaar afgaat en inzoomen juist dichterbij. Je moet voor multiplayer wel 2 controllers hebben, dit kan namelijk verwarrend zijn met '1 beeld'. Het is dus verstandig om vlak bij elkaar te blijven. Missies die je eventueel kan doen (Wat mogelijk is) kunnen dus ook tegen je werken. De missies met tijdlimieten bedoel ik dan :).

Edit: Sorry, ik heb er denk ik over heen gelezen (Nee ik heb geen dislectie :7)

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Ja inderdaad, ik zie het nu ook. Overigens klopt een ding niet bij jou post, inplaats van inzoomen is dit uitzoomen, uitzoomen is dat heel beel verder van elkaar afgaat en inzoomen juist dichterbij. Je moet voor multiplayer wel 2 controllers hebben, dit kan namelijk verwarrend zijn met '1 beeld'. Het is dus verstandig om vlak bij elkaar te blijven. Missies die je eventueel kan doen (Wat mogelijk is) kunnen dus ook tegen je werken. De missies met tijdlimieten bedoel ik dan :).

Dat zeg ik ook. Ik zeg: Hoe DICHTER je bij elkaar komt hoe verder het beeld INZOOMD. dit betekand dus dat het beeld dichterbij komt. Dus er was niks fout aan mijn post maar juist aan de jouwe. ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Kan dat niet op de PlayStation 3? Daar heb je wel zo'n Internet Adapter enz. :D

SanAndreasGEK :D

Geplaatst:
Kan dat niet op de PlayStation 3? Daar heb je wel zo'n Internet Adapter enz. :D

SanAndreasGEK :D

Je bedoelt voor GTA San Andreas? Nee want het zit gewoon in het spel ingebouwt dat dat niet kan en ze wisten denk ik ook nog niet dat er een Play Station 3 kwam ;) . ALs je GTA IV bedoelt dat kan het volgens mij wel, daar zit wel een online play op.

Veel succes

MVG,

Omar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...