snowie Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 (bewerkt) Ook eens een combat shotgun willen schieten in een auto? Dit moet je doen 1:Start 2 player 2:schiet je tec 9 of die andere wapens leeg die je altijd gebruik als je in een auto zit.Of je begint met 1 wapen 3:Kies een wapen bv shot gun ga in je auto of motor (alleen die niet kan rijden kan dit)!! 4:Als je eenmaal in die motor zit kan je shotgun gebruiken.Doe de wapen 1,2 of 3 en blijf 1 er van telkens doen.Je kan nu schieten met je schotgun PAS OP!!!!! Als je val moet je overnieuw beginnen want je heb je tec 9 enzo in je pocket Veel plezier PS:Je kan ook sommige andere wapens gebruiken. Sorry ik heb geen plaatje Bewerkt: 17 januari 2005 door snowie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Cool!! :lol: Wist ik niet... Hoe heb je het uitgevonden?? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowie Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 (bewerkt) zat men mu broer er in hij zat voor ging ff code doen had al schotgun toen deed die het.Had wat meer kogels nodig save hem daarna toch niet Bewerkt: 17 januari 2005 door snowie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 ja had ook al ondekt echt leuk het kan zoiezo met shotgun en pistol volgens mij ook met AK 47 en M4 :o :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 (bewerkt) ik vind het alleen handig als je een 2 of meer sterren achter je aanheb en dan schieten met de shotgun woorden ze gelijk doorboord :ooolala: Bewerkt: 18 januari 2005 door vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 ik vind het alleen handig als je een 2 of meer sterren achter je aanheben dan schieten met de shotgun woorden ze gelijk doorboord Dat is waar Maar thnx man, dit wist ik helemaal niet ff uittesten alleen ik heb geen broer of broertje alleen een stomme zus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Je kunt ook gewoon een vriend van je mee laten spelen. Ik heb dit voorval ook al eens gehad maar dan met een pistool met demper. Dat pistool schiet dan als een sloom mitrailleur. Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.