Koen729 Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Hoi, Zodra ik SA opstart wordt men scherm zwart, en zegt mn computer dit: AttentionSignal Frequency Is out of range Please change Signal timing Zo is het gegaan: ik download een windows update, en ik klik later opnieuw opstarten aan. Dus zit ik SA te spelen, komen ze weer 'wilt u nu opnieuw opstarten?' dus ik klik nee aan. Heel SA gelijk verlept (de graphics). Dus ik opnieuw opstarten, en ik ga eten. Daarna probeer ik weer SA te doen, en toen kreeg ik dit. Hoe te verhelpen?? Ik hoor wel het geluid en kan ook gewoon het hele spel spelen. Bewerkt: 9 januari 2008 door Koen729 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Daarna probeer ik weer SA te doen, en toen kreeg ik dit. Hoe te verhelpen?? Ik hoor wel het geluid en kan ook gewoon het hele spel spelen. Verlaag de refresh rate van je monitor, dit lost het probleem misschien op. Klik met je rechtermuisknop op een willekeurige plek op je bureaublad en kies voor 'Eigenschappen'. Ga vervolgens naar het tabblad 'Instellingen' en druk daarna op 'Advanced'. Een nieuw schermpje opent zich, ga dan naar het tabblad 'Beeldscherm'. Bij de optie vernieuwingsfrequentie kies je dan een standaard refresh rate, zoals 60 Hz. Sla de nieuwe instelling(en) op, reboot voor de zekerheid je PC en probeer het nog eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.