kevinja Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) hallo ik heb voor de ps2 san andreas en dan is mijn vraag is er ook een code voor mini bike Bewerkt: 9 januari 2008 door kevinja Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) hallo ik heb voor de ps2 san andreas en dan is mijn vraag is er ook een code voor mini bike Nee, die is er niet. Er zijn wel mods waarmee je een minibike kan krijgen, maar mods zijn alleen voor de PC. Als je filmpjes vind waar mensen zeggen dat ze PS2 versie hebben; dit is nep. Ze hebben meestal gewoon hun PC beeldscherm gefilmt en zeggen dat het de PS2 versie om populariteit te krijgen. EDIT: Toen ik onderaan het topic keek zag ik Bigstijn niet posten? Bewerkt: 9 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Nee, dit is helaas niet mogelijk. Er zijn geen codes voor minibikes en deze zit ook niet in het spel, er zijn natuurlijk wel mods. Maar aangezien jij een ps2 hebt kunnen we jou daar niet bij helpen, modden op de ps2 is namelijk illegaal. Als je het op de pc hebt is dit echter wél mogelijk, dan mogen we je wel helpen . Edit: Maakt toch niet uit , hier heb ik het ookal over gehad met Donwell, het schijnt dat de 'Wie bekijkt het topic/ wie post er in het topic' nogal bugged . Bewerkt: 9 januari 2008 door Bigstijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.