kevinja Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 hallo ik wil een kart bij san andreas dus is mij vraag is er een cheat daar voor?????????? Reageren
Arthis Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) hallo ik wil een kart bij san andreas dus is mij vraag is er een cheat daar voor?????????? nee, daar zijn geen cheats voor en in een ander topic las ik dat je SA voor de ps2 hebt, dus modden is niet mogelijk. De kart kan je vinden op deze vindplaatsen als je de missie Cut throat business hebt voltooid. Bewerkt: 9 januari 2008 door m.r.gido Reageren
tjoef Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Een cheat is er geloof ik niet voor de PS2, maar op WikiGTA kan je de vindplaatsen van de kart wel vinden. Succes met zoeken EDIT: Damn you, m.r. gido EDIT2: 400e bericht :D Bewerkt: 9 januari 2008 door tjoef Reageren
kevinja Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 bedankt voor het helpen!!! Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Ik denk dat je de volgende keer een paar vragen hebt dan kun je beter een topic van maken en niet verschillende (voorbeeld: jouw laatste 2 topics). Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Ik denk dat je de volgende keer een paar vragen hebt dan kun je beter een topic van maken en niet verschillende (voorbeeld: jouw laatste 2 topics). Ik vind dat je inderdaad gelijk hebt, daarom kan je ik je verwijzen naar de 'Voertuigen' lijst die hier: >klik< te vinden is. Als je nog vragen hebt over cheats of missies kan je die onder in selecteren waneer je terugkeert naar de SA pagina op Wikigta. Die kan je hier ook nog vinden: >klik<. Succes . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.