Jump to content

Ping van 500-600! Help aub ik word er GEK van!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit nu al zowat te tandenknarsen want die ping van het niveau likmevessie komt me strot uit.

In MOHAA maar ook andere games heb ik altijd een ping tussen de 500-600. Normaal gesproken heb ik dat niet.

Ik heb deze dingen al geprobeerd:

- ALLE download shit afsluiten (heb ik trouwens nooit aanstaan)

- ALLE instant messaging application uit (MSN gebruik ik niet)

- Alle browsers sluiten tijdens het spelen (ja hoor alsof dat uitmaakt...)

- Alle overbodige processen afsluiten

- NOD32 laten draaien (niks gevonden)

- Router opnieuw opgestart (werkte even maar daarna was het weer 500...)

- Gegoogled naar een pagina die mij WEL op weg kan helpen

Kortom ik heb vanalles geprobeerd en het was allemaal tijdverspilling. Ik zou het ZEER waarderen als hier een slimmerik zou zitten die dit probleem herkent en/of weet hoe ik dit zo snel mogelijk op kan lossen. Tussen mijn muisklik en het schot ingame zit bijna een seconde! Zelfs in servers met een ping van 60-80 heb ik gigantische lag.

Ow en nog 1 ding: Het ligt niet aan mijn vidcard, MOHAA is een reteoud spel dus ik kan dat oudje makkelijk aan!

Geplaatst:

Ik weet niet precies of dit helpt, maar als er andere computers bij jou aan staan en die ook gebruikt worden met internet etc. Dan kan het daaraan liggen...

Geplaatst:
*Uitleg probleem*

Ik zocht even en vond het volgende in een review:

Vanaf daar is het spelen geblazen. Nou ja... de Nederlandse en andere Europese spelers niet, want zij leiden namelijk aan het "abnormaal-hoge-ping"-syndroom. EA (publisher van MoH:AA) wil maar geen patch uitbrengen voor ons Europeanen, terwijl de Amerikanen en Engelsen deze al wel hebben.

Dus misschien verhelpt de patch het. ;)

Geplaatst:
*Uitleg probleem*

Ik zocht even en vond het volgende in een review:

Vanaf daar is het spelen geblazen. Nou ja... de Nederlandse en andere Europese spelers niet, want zij leiden namelijk aan het "abnormaal-hoge-ping"-syndroom. EA (publisher van MoH:AA) wil maar geen patch uitbrengen voor ons Europeanen, terwijl de Amerikanen en Engelsen deze al wel hebben.

Dus misschien verhelpt de patch het. ;)

Patch heb ik allang geinstalleerd. Maar ondertussen is op miraculeuze wijze mijn ping weer een beetje normaal... heel vaag.

Geplaatst:

Was er geen andere PC in het netwerk die aan het uploaden/downloaden was? Uploaden zorgt meestal voor de ergste lag.

Geplaatst:
Was er geen andere PC in het netwerk die aan het uploaden/downloaden was? Uploaden zorgt meestal voor de ergste lag.

Mijn buurman die via ons internet heeft (ja studenten he... maar hij betaald wel mee voor het internet ;)) die heeft gezegd dat hij dat niet doet omdat hij er ook geen tijd voor heeft. En mijn moeder upload nooit iets.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...