Jump to content

Gta San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej ik heb een vraagje ...ik heb geen school meer voor de komende weken dus ik zou Gta SA weer es gaan spelen ... en nadat ik em geinstalleerd had kreeg hij naa 5 minuten spelen nogal een raar beeld ..

wat egt F*cking eritant is ..ik heb verder geen verstand vn Pc's dus vraag niet wat voor brut erin zit en hoe goed allemaal want dat weet ik niet ...ik wil gwoon weten hoe dit komt en of iemand me dit kan vertellen?.... :dans:_O_post-62308-1199909484_thumb.png

Geplaatst:

Dat oogt op het eerste gezicht op een probleem met je videokaart. Ik raad je aan om even de laatste driver voor je videokaart te downloaden, deze lossen zulke kleine probleempjes meestal wel op. Door een driver te installeren, wordt de werking van (in dit geval) je videokaart versterkt, waarmee je hopelijk ook de problemen die jij met GTA hebt kunt oplossen.

Het is belangrijk dat je goed weet welke driver je gaat downloaden; een verkeerde driver kan slecht zijn. Mocht je niet weten welke videokaart je hebt, dan kun je hierachter komen via een programma als Everest. Een andere optie om erachter te komen, is door naar ‘start’ > ‘uitvoeren’ te gaan, en vervolgens ‘dxdiag’ in te typen. Onder het tabblad ‘Beeldscherm’ vind je dan jouw type videokaart en weet je dus welke driver daarvoor benodigd is. Meestal kun je deze driver wel vinden op de site van Ati of Nvidia.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...