JeremyGFX Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Ik wou eerst een sig maiken maar het wou niet echt de background kreeg ik niet echt mooi dus ik heb er maar een Avatar van gemaakt hier is die dan: Rate's? Bewerkt: 9 januari 2008 door JeremyGFX Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) heel goed maar een beetje groot voor een avater als je het voor een ava gebruikt 8/10, maar ik vind de afbeelding opzich heel mooi Bewerkt: 9 januari 2008 door bierbuikje Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 heel goed maar een beetje groot voor een avater Kun je geen cijfer of wat tips geven of zeggen wat je van de effecten vind ofzo? Zulke rate's heb ik niets aan. Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Het ziet er een beetje uit als abstract schilderij. Maar dan kleiner Het kleur gebruik vind ik in ieder geval heel erg goed. Jammer is dat hij nogal vaag wordt. Als je hem groter maakt, dan is beter te zien hoe en wat er in de afbeelding verwerkt is. Verder weinig op aan te merken. Als avatar zou het wat simpeler moeten, als afbeelding wat groter. Maar ga zo verder Oh de tekst had ik niet gezien, maar dat is dus ook te klein, en een beetje weggepropt heb ik het idee... Bewerkt: 11 januari 2008 door SoaDT0M Reageren
Hackman Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 ik denk niet dat hij iets aan zo'n post heeft Reageren
Eli R Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 ik denk niet dat hij iets aan zo'n post heeft Ik denk aan jouw post evenmin. Over de schermafbeelding, ik vind dat hij weinig aantrekkingskracht heeft. Je kijkt er even naar en dan denk ik; oh leuk en kijk ik verder. Het is wat iedereen doet en heeft voor mij niks speciaals. Bovendien zit de tekst ook in een raar hokje terwijl die naar mijn mening veel beter óf niet, of op een andere plek kan worden gezet. Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ga liever ergens anders zitten zeuren dan op mijn topic rate hier liever daar heb ik wat aan! >>> Door RonaldVC: Beetje dimmen ok, ik zie in dit topic twee posts die niet over jou avater gaan, en één daarvan is van jou.<<< Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) >>> Door RonaldVC: Beetje dimmen ok, ik zie in dit topic twee posts die niet over jou avater gaan, en één daarvan is van jou.<<< Niet zo zeuren jij, ik heb jou niets gevraagt. >>> Door RonaldVC: Zie pb-inbox..<<< Bewerkt: 18 januari 2008 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.