Ottoman 47 Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Hi. Ik heb een vraag over GTA San Andreas. Mijn vraag is: In GTA SA heb je verschillende radio zoals SF-UR ect. Kan je die radio zenders namen veranderen en ander liedjes er op zetten. Zo ja zeg het even (Maar ik weet niet dat er een TOPIC is over gemaakt) Daar voor sorry. OTTO Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Of je ze kunt wijzigen weet ik niet, maar je kunt wél je eigen muziek luisteren in San Andreas, door middel van de Usertrack Player. Meer informatie hierover kun je onder andere in dit topic vinden: *KLIK*. Reageren
The Wizard Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Of je de namen van de radio stations ook kunt ver anderen dat weet ik niet .Maar je kunt wel je eigen muziek er in zetten dat doe je zo je gaat naar de map waar je muziek staat klikt aan wat je hebben wild en dan kopieeren naar de map GTA San Andreas User Files openen dan naar het mapje User Tracks openen en dan plakken dan spel opstarten in de auto zit dan met detoets r naar User Tracks gaan kun je luisteren naar je eigen muziek Editik had niet gezien dat NandroDavids aan het plaatsen was sorry Bewerkt: 9 januari 2008 door The Wizard Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Of je de namen van de radio stations ook kunt ver anderen dat weet ik niet .Maar je kunt wel je eigen muziek er in zetten dat doe je zo je gaat naar de map waar je muziek staat klikt aan wat je hebben wild en dan kopieeren naar de map GTA San Andreas User Files openen dan naar het mapje User Tracks openen en dan plakken dan spel opstarten in de auto zit dan met detoets r naar User Tracks gaan kun je luisteren naar je eigen muziek Wat zegt Nandrodavids dan? Anyway: Tekst kun je veranderen met een tool genaamd 'GXT Editor'. Die kun je >>hier downloaden. Als ie gedownloadt is open je American.gxt, die vindt je in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text. Als ie geopend is meot je even zoeken, want er zitten namelijk veel teksten in de .gxt. Als je hem hebt: verandere, opslaane en in GTA gaan kijken. je kan hiermee ook in-game tekst mee verandere zoals ondertiteling. Bewerkt: 10 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Ik heb een stappenplan voor je gemaakt. Toch hoort dit eerder in modding fora thuis, dus verplaats ik hem daar naartoe.1. Download GXT-editor, bijvoorbeeld hier. 2. Start de GXT-editor op. 3. Open het bestandje "american.gxt", te vinden in "Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text" 4. Vul bij "Table Name" "Main" in. 5. Selecteer: Entry Name: 9109B7C1 Value: USER TRACK PLAYER 6. Verander in het rechtse gedeelte "USER TRACK PLAYER" in hoe jij de naam wilt veranderen. 7. Druk op File >> Create GXT Association. 8. Druk op File >> Save 9. Start je SA op, ga in een auto zitten en scroll naar je eigen radiostation. Succes . Ik had ooit een stappenplan gemaakt. Zo kan je dus ook de andere radiostations doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.